Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Lees net de volgende uitspraak van de trainer van Ajax:
"Want de Eredivisie is heel sterk", zei hij.

Ondanks meevallende resultaten ga ik nu ook ernstig twijfelen over zijn capaciteiten want hij heeft dan zeker niet gezien hoeveel punten de tobclubs vaak laten liggen tegen laag geplaatste clubs in de eredivisie.

Goedenavond :petjeaf:
Nog ffies volhouden en dan is het weer terrasweer:DD
Tja je kent me en ik temper het graag weer even want na een paar warmere dagen zakt de temp weer naar 9 graden en dat is dan weer te koud JW ;))
Maar nog bedankt voor je inzet van vanmorgen👍

Avond allemaal.

Tja je kent me en ik temper het graag weer even want na een paar warmere dagen zakt de temp weer naar 9 graden en dat is dan weer te koud JW ;))
Maar nog bedankt voor je inzet van vanmorgen👍

Avond allemaal.
Je optimisme blijft me verbazen, is het eigenlijk ooit wel goed genoeg? :DD

Avond. Lekker languit op de bank bijkomen van een werkdag, met achter me het getsjirp van een mannelijk kikkertje om zn vrouwtje naar zich toe te lokken.

Avond Marcel, al met je tijdelijke werk bezig?

Goedemorgen .

John Nederlandse eerste klasse kan toch niet zo slecht zijn als 2 ploegen zich plaatsen bij beste 16 van Europa .
Wel een gifzwarte week voor de Italiaanse ploegen hahahaha

Mogge, genoten van het spel van dat cluppie uit Eindhovuh! Zo moet het. En nu nog gemotiveerd blijven voor de Eredivisie en dan wordt iedere ploeg bang.

Ajuu en een fijne dag.

Goedemorgen .

John Nederlandse eerste klasse kan toch niet zo slecht zijn als 2 ploegen zich plaatsen bij beste 16 van Europa .
Wel een gifzwarte week voor de Italiaanse ploegen hahahaha
Ja leuke resultaten om daarna in de competitie weer te falen tegen mindere clubs zoals al weken het geval is. Feyenoord staat niet in de top 3 en PSV morst ook overal punten dus ja ik denk dat zo n CL duel toch iets extra s naar boven haalt.
Dat zie je ook vaak in de KNVB beker dat mindere clubs extra gemotiveerd zijn en dan resultaat pakken zoals Hercules tegen Ajax bijvoorbeeld.

Albert verwoord het al mooi met gemotiveerd blijven want dat schort eraan en weinig clubs worden nu al bang ;))

Maar zowel de tegenstander van Fey en PSV waren nou ook geen clubs die in de top 5 stonden volgens mij maar Arsenal en Inter zijn wel een nivo hoger. Nu begint het echte mannenwerk:deal:

Ja leuke resultaten om daarna in de competitie weer te falen tegen mindere clubs zoals al weken het geval is. Feyenoord staat niet in de top 3 en PSV morst ook overal punten dus ja ik denk dat zo n CL duel toch iets extra s naar boven haalt.
Dat zie je ook vaak in de KNVB beker dat mindere clubs extra gemotiveerd zijn en dan resultaat pakken zoals Hercules tegen Ajax bijvoorbeeld.

Albert verwoord het al mooi met gemotiveerd blijven want dat schort eraan en weinig clubs worden nu al bang ;))

Maar zowel de tegenstander van Fey en PSV waren nou ook geen clubs die in de top 5 stonden volgens mij maar Arsenal en Inter zijn wel een nivo hoger. Nu begint het echte mannenwerk:deal:
Ik volg Nederlandse competitie niet compleet maar weet bv wel dan Club brugge in Belgie dinsdag zijn 14de partij van 2025 heeft gespeeld . Geen enkele club in europa heeft al zoveel gespeeld dit jaar . Het betekend ook dat de kans op een uitschuiver tegen een kleine ( lees frisse ) ploeg wel degelijk tot de mogelijkheden behoord . Je moet ook wel wat eerlijk zijn maar ik denk dat ze bij Ajax in de bestuurskamer pas tevreden kunnen zijn met mimimaal een halve finale in europa . Dat zorgt ook weeral voor meer druk bij de spelers en dan moet je tussendoor een wedstrijd spelen tegen een bende amateurs die voor hun de wedstrijd van het jaar spelen en op het veld komen met het mes tussen de tanden ....

Je moet ook wel wat eerlijk zijn maar ik denk dat ze bij Ajax in de bestuurskamer pas tevreden kunnen zijn met mimimaal een halve finale in europa
Ja dat willen ze graag maar dat gaan ze vast niet redden met dit materiaal. Het is geen topnivo wat ze spelen en daar moet je eerlijk in zijn en als PSV niet zo knullig had staan spelen de laatste tijd dan hadden ze ook niet bovenaan gestaan.

Ik heb het idee dat de meeste clubs in de volgende ronde gaan sneuvelen tenzij ze geluk hebben met de loting/schema.

Hm. Eerst dacht ik John het positief zag. Maar draait het wel weer richting het negatieve.

Maar goed, Vanavond moet zijn Ajax. Eens zien wat er gebeurt met die Tobbers. Wie weer wordt er wel een Italiaanse coach met de neus op de feiten gedrukt

Hm. Eerst dacht ik John het positief zag. Maar draait het wel weer richting het negatieve.

Maar goed, Vanavond moet zijn Ajax. Eens zien wat er gebeurt met die Tobbers. Wie weer wordt er wel een Italiaanse coach met de neus op de feiten gedrukt
Zoals ik al zei is Ajax ook niet geweldig Albert. Ik wordt niet positief van 1 goed resultaat van bv PSV of Ajax als ze wekelijks in de competitie waardeloos spel laten zien hoor. Een zwaluw maakt nog geen zomer zeggen ze.
Ik zie ook Ajax zo weer punten morsen tegen Almere bijvoorbeeld en dat is niet negatief zijn maar realistisch denk ik ;))

Moge Marcel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan