Moge Albert.
Ik herinner het me nog als gisteren. Maakt mij dat oud?Zag dat het 40jr geleden is vd Elfstedentocht vandaag
Stokoud maar troost je want ik herinner me het ook nogGoedemiddag
Ik herinner het me nog als gisteren. Maakt mij dat oud?
ik weet nog dat Evert Van Benthem tweemaal won . De wedstrijd zelf helemaal gezien op TV .Stokoud maar troost je want ik herinner me het ook nog
Denk dat ik me die van 97 nog herinner dus dan ben ik minder oud dan gedacht 😉
Dat is tegenwoordig met een kano in de winter de beken en rivieren in friesland afvaren langs elf steden .Wat is dat de elfstedentocht?😂
De naam ken ik maar ja ik heb geen geduld om zo n hele dag ernaar te kijken.ik weet nog dat Evert Van Benthem tweemaal won . De wedstrijd zelf helemaal gezien op TV .
Ik kan jou doosjes geduld verkopen hoor .De naam ken ik maar ja ik heb geen geduld om zo n hele dag ernaar te kijken.
Griepje ??Avond. Hele dag lopen hoesten en pcm slikken en hoestdrank. Keelpijn door dat hoesten.
Dank, al een paar dagen niet fit. En nu, in het weekend, heb ik natuurlijk rust en de tijd om uit te zieken. Heb heel de dag niet veel gedaan. Alleen de Lido wat ververst enzo. De rest vd dag veel horizontaal en slapend doorgebracht.Griepje ??
Alvast snel beterschap toegewenst
Ben blij dat ze niet duurder worden bij afname van meerIk kan jou doosjes geduld verkopen hoor .
Voor 1 doosje 55 € zonder transportkosten of 5 voor 275 euro of 10 voor 550 € .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.