hier zeker scheidsrechers in belgie zijn van belabberd niveau en die VAR ligt die soms te slapen , wie dat snapt moet het mij eens uitleggen .Nou we gaan schaatsen kijken want af en toe doet voetjebal zeer aan je ogen![]()
Die hele VAR moeten ze snel weer afschaffen want buiten verkeerde besluiten kost het soms heel veel tijd. Ze hebben 10 min nodig om een lijntje te trekken op het schermhier zeker scheidsrechers in belgie zijn van belabberd niveau en die VAR ligt die soms te slapen , wie dat snapt moet het mij eens uitleggen .
Middag en hier de eerste mug in huisGoedemiddag,
net de eerste vlinder van het jaar gespot 🦋
1 mug maakt de lente nog niet . Ik zag paar weken geleden al ooievaars dat is toch ook redelijk vroegMiddag en hier de eerste mug in huis![]()
![]()
Haha, nee voor hetzelfde geld krijgen we in maart nog een pak sneeuw dus de lange latten staan nog in de gang hier1 mug maakt de lente nog niet . Ik zag paar weken geleden al ooievaars dat is toch ook redelijk vroeg
ik heb nog een groencontainer die je hier kan vullenAvond, hier vanmiddag weer het eerste snoeiwerk van het jaar in de tuin gedaan. Nu weer 2 week wachten tot de groencontainer wordt geleegd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.