Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag Stefan en doe ze de groeten terug in Hulste.

Nou we gaan schaatsen kijken want af en toe doet voetjebal zeer aan je ogen:br:

Nou we gaan schaatsen kijken want af en toe doet voetjebal zeer aan je ogen:br:
hier zeker scheidsrechers in belgie zijn van belabberd niveau en die VAR ligt die soms te slapen , wie dat snapt moet het mij eens uitleggen .

hier zeker scheidsrechers in belgie zijn van belabberd niveau en die VAR ligt die soms te slapen , wie dat snapt moet het mij eens uitleggen .
Die hele VAR moeten ze snel weer afschaffen want buiten verkeerde besluiten kost het soms heel veel tijd. Ze hebben 10 min nodig om een lijntje te trekken op het scherm :DD

Goedemiddag,
net de eerste vlinder van het jaar gespot 🦋

1 mug maakt de lente nog niet . Ik zag paar weken geleden al ooievaars dat is toch ook redelijk vroeg
Haha, nee voor hetzelfde geld krijgen we in maart nog een pak sneeuw dus de lange latten staan nog in de gang hier :DD

Avond, hier vanmiddag weer het eerste snoeiwerk van het jaar in de tuin gedaan. Nu weer 2 week wachten tot de groencontainer wordt geleegd.

Avond Thea en Stefan.

Als Thea hem gaat vullen Stefan dan mag ze eerst hier wel even komen snoeien en dat ook meenemen :DD

Moge Michael en je bent ook weer vroeg.

Ja mooie tijd zo tussen 5 en 6.

Mogge, geveld door de griep met enorme hoestbuien en verhoging. Dus lekker dagje thuis nog

Moge Albert en beterschap. Ik dacht dat je het ergste al achter de rug had.

Ff de baas gebeld en die had al een vermoeden. Ben meestal als eerste aanwezig en nu dus niet. Tja, dan is er wel wat, want ik blijf voor alleen een kuchje of een scheet niet thuis. Die mentaliteit heb ik niet gelukkig.

Nou dat klinkt ook niet best inderdaad en dat is afwachten. Tja ze kunnen beter een wat jongere Paus aanstellen:deal:

Moge Hans.

Inmiddels regent het hier.

Zo lekker in de regen gelopen dus ik zeg alvast middag allemaal.

goedemorgen
Nou kan ik het mis hebben maar het wat toch altijd zomer herfst winter lente toch 🤔 :juggle:

lijkt nu meer herfst beetje winter en weer herfst :regen: en harde wind hier
kortom honden weer hier en zelfs die wil niet naar buiten en ik geef hem/haar geen ongelijk😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan