Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemiddag.

Laatste spullen pakken, en weer richting Zeeland voor een week.

Middag Marcel. Geniet er nog maar even van.

Zo, we zijn weer in het hotel. Deze keer op de 3e (bovenste) verdieping. Nagenoeg weer hetzelfde mooie uitzicht over het Veerse meer.

Zo alvast welterusten allemaal.

Goedemorgen allemaal.
Terug van weggeweest ben de laatste 2 weken erg druk geweest (werk + nieuwe auto)dus vandaar dat ik er ff niet ben geweest.

Moge Michael en ik had je al gemist.

Moge Stefan. Ik lees een mooie opmerking van trainer Bosz van PSV. Wel begrijpelijk want ja de titel is ver weg en ze proberen toch nog tevreden te zijn.
Op nu.nl staat : Toch vindt Bosz niet dat het seizoen van PSV is mislukt als zijn team de titel niet pakt. "De tweede plek gaat om prestige en om veel geld."
John in Belgie heeft de nr 2 in de stand 15 wedstrijden meer geseeld al dan de nr 1 . Dat is bijna 4 maand aan een stuk een midweekwedstrijd tussen de competitiewedstrijden door . Wanneer je land 2 rechtstreeks ploegen naar CL mag sturen zijn dat idd de belangrijkste plaatsen in het klassement en is kampioen worden eigenlijk maar bijzaak want uiteindelijk is de startpremie in CL voor beide even groot . Het is spijtig om te zeggen maar geld primeert voor klassement of iets anders .

Moge Stefan. Ja veel draait om geld maar ja de titel zegt toch ook wel veel denk ik naast het geld. Natuurlijk is voor een club het geld ook erg belangrijk maar als je zou vragen aan Bosz of hij liever eerste of tweede zou worden dan weet ik het antwoord wel ;))
Stukje prestige denk ik en ook uitstraling.

Middag, bijkomen van de wandeling met :koffie:

Middag Marcel. Je zit je van het uitzicht te genieten?

Nou wat een rust hier. Slaap lekker allemaal.

Welterusten John.

Avond Thea en ik kruip er nu in dus jij ook voor straks een goedenacht.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan