Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen deze zonnige vrijdag. Boodschappen in huis halen voor de verjaardagsvisite vanmiddag en vanavond.
Vanmorgen even de Lido toonbaar maken uiteraard.

Goedemorgen

Hier cirkelt al een tijdje een politieheli. Krijg nou toch wel de neiging om op te zoeken waarom.

Moge Nicole en ik zou binnen blijven want voor hetzelfde geld zoeken ze jou ;))

Middag allemaal en we horen het later wel op het nieuws Nicole of ze bij je binnen zijn geweest :DD :DD

Middag, wandeling gedaan voor de invasie aan.. wel een fris windje nog ondanks de zon die uitbundig aanwezig is.

Moge Stefan. Hier beide bakken al bijna weer van vers water voorzien en dan is dat klaar.

Goedemorgen.

Het is erg zonnig in Zeeland.

Een goede zaterdagmorgen gewenst. Niet teveel op t programma tot nu toe.

Moge binnenkomers en hier ook stralend weer vandaag.

goedemorgen

Zo vervelend, deze mensen kloppen nooit aan.
Nou echt wel eerst een harde klop en dan lopen schreeuwen Politie en dat erg vroeg in de morgen ga 5.00 uur am.
en als ze je dan bij je bed staan ontdekken dat ze de verkeerde deur hebben vernield en jij niet bent die ze moeten hebben maar de buurman die natuurlijk verdwenen was.
Kameraad trauma voor het leven en hoop schade.
en bedankt He oom agent

Moge Jaap. Ja de politie is je beste vriend in het gunstigste geval.
Behalve bij dat soort domme fouten of als ze weer eens niet optreden als dat wel moeten.
In het verleden waren er wat ongenode gasten die bij ons binnen wilden komen en toen ook snel 112 gebeld. Ja die kwamen en gingen op hun dooie gemak kogelvrije vesten aantrekken op de hoek 200 meter verder en zijn daarna ook weer dom om het hoekje staan gaan kijken. Die gasten hadden dat door en waren weg en ik ging het balkon op en oom agent riep heel onnozel waar zijn ze nu dan Jan? Jan de agent dacht dat ik Jan heette en kon nieten dat mn roepnaam John was maar verder vond ik het een onnozel optreden.
En ja, als je gaat staan wachten op de hoek dan vang je de boef wel he:madd::madd:

Moge Jaap. Ja de politie is je beste vriend in het gunstigste geval.
Behalve bij dat soort domme fouten of als ze weer eens niet optreden als dat wel moeten.
In het verleden waren er wat ongenode gasten die bij ons binnen wilden komen en toen ook snel 112 gebeld. Ja die kwamen en gingen op hun dooie gemak kogelvrije vesten aantrekken op de hoek 200 meter verder en zijn daarna ook weer dom om het hoekje staan gaan kijken. Die gasten hadden dat door en waren weg en ik ging het balkon op en oom agent riep heel onnozel waar zijn ze nu dan Jan? Jan de agent dacht dat ik Jan heette en kon nieten dat mn roepnaam John was maar verder vond ik het een onnozel optreden.
En ja, als je gaat staan wachten op de hoek dan vang je de boef wel he:madd::madd:
Had hier een mechelse herder boeven waren precies sneller terug buiten dan binnen . Geen politie nodig ........

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan