Moge Marcel.
Ik heb de voordeurbel al uit gezet voor het geval dat ze aan mijn deur komen.Moge Nicole en ik zou binnen blijven want voor hetzelfde geld zoeken ze jou![]()
Ach, als ze binnen willen komen helpt die deurbel ook niet.Ik heb de voordeurbel al uit gezet voor het geval dat ze aan mijn deur komen.
Achterdeur staat open voor zeAch, als ze binnen willen komen helpt die deurbel ook niet.
Zo vervelend, deze mensen kloppen nooit aan.Middag allemaal en we horen het later wel op het nieuws Nicole of ze bij je binnen zijn geweest![]()
![]()
Normaal lig ook dicht tegen West-VlaanderenGoedemorgen.
Het is erg zonnig in Zeeland.
Nou echt wel eerst een harde klop en dan lopen schreeuwen Politie en dat erg vroeg in de morgen ga 5.00 uur am.Zo vervelend, deze mensen kloppen nooit aan.
Had hier een mechelse herder boeven waren precies sneller terug buiten dan binnen . Geen politie nodig ........Moge Jaap. Ja de politie is je beste vriend in het gunstigste geval.
Behalve bij dat soort domme fouten of als ze weer eens niet optreden als dat wel moeten.
In het verleden waren er wat ongenode gasten die bij ons binnen wilden komen en toen ook snel 112 gebeld. Ja die kwamen en gingen op hun dooie gemak kogelvrije vesten aantrekken op de hoek 200 meter verder en zijn daarna ook weer dom om het hoekje staan gaan kijken. Die gasten hadden dat door en waren weg en ik ging het balkon op en oom agent riep heel onnozel waar zijn ze nu dan Jan? Jan de agent dacht dat ik Jan heette en kon nieten dat mn roepnaam John was maar verder vond ik het een onnozel optreden.
En ja, als je gaat staan wachten op de hoek dan vang je de boef wel he![]()
Tja toen hadden we nog geen BoomerHad hier een mechelse herder boeven waren precies sneller terug buiten dan binnen . Geen politie nodig ........
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.