Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag Albert en wij komen tot 12 graden en zoals ik al zei grijs.

Middag, koppie thee samen, en dan de vrouw de deur uitzetten….. die mag werken van 3 tot half 11.

Middag Albert en Ajax heeft het weer knap gedaan.
Maar goed van de 4 wedstrijden moeten ze 3 thuis dus dat scheelt en PSV moet nog naar Feyenoord en krijgt Twente nog dus we gaan het wel zien.

Gnavond beste lieden.

Moi JT, klaar voor de F1 hier. Zien hoe lang het duurt voor er een rode vlag komt of SC tussen die muren.

Ja zo n SC weet het altijd weer te verpesten in mijn ogen maar ja. Hier kijken we rustig Netflix.
Veel plezier met de F1 straks.

Helemaal vergeten om jullie een fijne paashaas toe te wensen. Hopelijk hebben jullie allemaal nog een genoeglijke tijd!

Tja ik denk dat Max nu denkt was alles maar andersom geweest want dan had ik nu gewonnen :DD :DD
Ach die straf…. Ik vindt zelf dat ze zoiets in de eerste ronde gewoon door de vingers moeten zien. Racing incident. Als hij hem terug had gegeven was t gelijk al gebeurt geweest met Max. T is wat t is.

Ach die straf…. Ik vindt zelf dat ze zoiets in de eerste ronde gewoon door de vingers moeten zien. Racing incident. Als hij hem terug had gegeven was t gelijk al gebeurt geweest met Max. T is wat t is.
Ja maar goed conform de regels moet hij de plek teruggeven. Mac Laren is gewoon erg sterk en ook Piastri had een erg slechte pitstop met bijna 4 seconden dacht ik dus ja ook dat zat hem niet mee. Het hoort er allemaal bij.

Goedemorgen deze 2e Paasdag. Beetje wachten tot het droog wordt zodat we nog een klein beetje in de tuin bezig kunnen,

Moge Albert en je moet tussen 11 en 15 uur aan de slag want dan is het bij jullie droog als ik de profeten mag geloven.
Hier regent het ook een een paar uur.

Moge Albert en je moet tussen 11 en 15 uur aan de slag want dan is het bij jullie droog als ik de profeten mag geloven.
Hier regent het ook een een paar uur.
Ik geloof geen weerprofeten. Heb mn eigen waarneming

Goedemorgen.

Hier is het zonnig en droog.

Iedereen gecondoleerd met het verlies van onze Paus Franciscus.

https://www.nu.nl/buitenland/6345979/paus-franciscus-op-88-jarige-leeftijd-overleden.html

Moge Marcel en het was een goede vriend van velen ;))
Gister reed ie nog in zn Paus mobiel en werd zn nek gemasseerd en ja dat is misschien net teveel geweest.
Nou ja dan kunnen we wachten op witte rook binnenkort.
Ach John, zelf heb ik niets met geloof. Maar ik vind het een mooie traditie. En deze paus had toch wel zijn pluspunten op een aantal zaken.

Maar goed, het zal wel weer een hele tijd duren eer de witte rook uit de schoorsteen komt.

Iedereen gecondoleerd met het verlies van onze Paus Franciscus.
T was niet mijn Paus… ik aanbid een ander geloof.

We zagen hem gister op tv, ik zei tegen mn vrouw: nu kan hij gaan na de zegen. Op naar de volgende, en dan nu maar een keer niet zo’n oud gediende…

Tja Albert de kans op een jonge Paus schat ik erg klein in en de houdbaarheid van de meeste is niet erg lang.
Ach ik ben niet gelovig maar de man had best goede ideeen en was minder conservatief dan vele voorgangers.

Maar goed iedereen gaat nu wachten op een nieuwe Paus maar ik kan je nu al verklappen dat ik het niet ga worden ;))

Haha John, tja ieder is, gelukkig, vrij om te geloven in wat en wie hij wil. Al slaan sommige wel erg door. Ik ben wat behoudener daarin. Loop er ook niet mee te koop, en schreeuw het niet uit het dakraam of van de minaret.

Hoop dat er eentje komt die op dezelfde voet door zal gaan.

ja we wachten wel weer af wie het gaat worden en dat duurt vast weer even.

Ik ga solliciteren voor paus . Denk niet dat ze al ooit eens een belg hebben gehad .

Ik ga solliciteren voor paus . Denk niet dat ze al ooit eens een belg hebben gehad .
Goed idee want dan weet je zeker dat ze nooit weer een Belg willen als Paus :DD :DD

Middag allemaal.

Ik zou dat nog goed doen hoor de verloren schapen terug naar de stal brengen .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan