Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag Albert en wij komen tot 12 graden en zoals ik al zei grijs.

Middag, koppie thee samen, en dan de vrouw de deur uitzetten….. die mag werken van 3 tot half 11.

Middag Albert en Ajax heeft het weer knap gedaan.
Maar goed van de 4 wedstrijden moeten ze 3 thuis dus dat scheelt en PSV moet nog naar Feyenoord en krijgt Twente nog dus we gaan het wel zien.

Moi JT, klaar voor de F1 hier. Zien hoe lang het duurt voor er een rode vlag komt of SC tussen die muren.

Ja zo n SC weet het altijd weer te verpesten in mijn ogen maar ja. Hier kijken we rustig Netflix.
Veel plezier met de F1 straks.

Tja ik denk dat Max nu denkt was alles maar andersom geweest want dan had ik nu gewonnen :DD :DD
Ach die straf…. Ik vindt zelf dat ze zoiets in de eerste ronde gewoon door de vingers moeten zien. Racing incident. Als hij hem terug had gegeven was t gelijk al gebeurt geweest met Max. T is wat t is.

Ach die straf…. Ik vindt zelf dat ze zoiets in de eerste ronde gewoon door de vingers moeten zien. Racing incident. Als hij hem terug had gegeven was t gelijk al gebeurt geweest met Max. T is wat t is.
Ja maar goed conform de regels moet hij de plek teruggeven. Mac Laren is gewoon erg sterk en ook Piastri had een erg slechte pitstop met bijna 4 seconden dacht ik dus ja ook dat zat hem niet mee. Het hoort er allemaal bij.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan