Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

IMG20250403100916.jpg

Moge Hans. Dat boek heb ik ook als het goed is maar ik heb een doos vol maar lees er eigenlijk nooit in. Ik ben geen lezer schijnt het.

Ik heb er nog meer... Maar dit is wel een heel mooi boek met heel veel foto's.
Internet maakt boeken lezen bijna overbodig. Maar ik mag nog graag door die oude boeken bladeren!

Ja de tijden zijn veranderd Hans. In onze jeugd konden we niet anders dan info uit boeken halen.

Middag allemaal.

Ja, inderdaad. Heb wat uren in de bibliotheekl gezeten.

Overigens ook een goedenmiddag uit een zonnig Heemskerk!

Middag. Bijna weekend. Lekker genieten van het mooie weer

Middag Albert. Na morgen zakt de temp hier snel terig naar 11-12 in het weekend.

Avond dierenvrienden en -vriendinnen.

Avond heren.

Tja wat is een dierenvriend he. Ik ben gek op dieren maar een spin gaat eraan bij mij :DD :DD
Ik maak een verschil tussen dieren en ongedierte.

beetje kleur in de achtertuin. De Kievitsbloemen bloeien dus echt voorjaar nu.
IMG_7755.jpeg9b19da94-7992-443e-872d-9c59dbbaf293.jpeg41cb957b-7195-427f-b486-9305abd3310a.jpeg

Kleurrijk Albert.

Tot morgen allemaal.

Goedemorgen.

Vandaag een vrije dag. Dus straks maar even naar moeders, nu ik toch in zeeland ben.

Moge Marcel. Ja dat komt dus wel even goed uit dat je kan langsgaan. Je hebt er mooi weer bij.

Goedemorgen op deze zonnige morgen. Vandaag maar eens de scheikundedoos pakken en het nieuw ingerichte bakje aan een serieus onderzoek onderwerpen...

Goedemorgen op deze zonnige morgen. Vandaag maar eens de scheikundedoos pakken en het nieuw ingerichte bakje aan een serieus onderzoek onderwerpen...

Mogguh, koffietijd.

Motormuis was bezig met de staatskas spekken vanmorgen op de N36, in de volksmond ‘de dodenweg’. Vast en zeker weer onbenullig inhalen waar t niet mag of bellen. Geen medelijden met die bestuurders. Was ff naar Almelo en op de heen- en terugweg had hij een paar gegadigden voor een bonnetje.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan