Nog een paar dagen werken, vrijdag stedentripje Berlijn met de vrouw. Met de trein, lekker relaxt (hoop ik)
Zolang er niet gestaakt wordt komt het vast wel goed. Veel plezier alvast!Nog een paar dagen werken, vrijdag stedentripje Berlijn met de vrouw. Met de trein, lekker relaxt (hoop ik)
Scheelt dat we in Hengelo op de IC Berlijn stappen, dus klein stukje NL.Zolang er niet gestaakt wordt komt het vast wel goed. Veel plezier alvast!
Nee hoor, dat valt wel mee. Ik heb de meter nog maar een paar tikjes horen geven.Avond Marcel, geef je nog licht in het donker?![]()
LeukDan gaan we op ‘excursie’ de reactor bekijken en alles eromheen.
Ja, dat is heel leuk. Daar gaat het hart van techneuten sneller van kloppen.
Ben ik wel weer blij geen techneut te zijnJa, dat is heel leuk. Daar gaat het hart van techneuten sneller van kloppen.
Je weet niet wat je mist!Ben ik wel weer blij geen techneut te zijn
Moge allemaal.
Bijna JohnMiddag allemaal.
Welke sloot? Het kanaal op 100mtr? Dan wordt ik gegrepen door een paling of snoek…In de sloot kan je je ook wassen
Toen ik nog aan diepzeeduiken deed ooit een snoek+/-1m2 met de muil open net voor mijn bril zien passeren . Schrok wel op het eerste moment .Welke sloot? Het kanaal op 100mtr? Dan wordt ik gegrepen door een paling of snoek…
Ik denk dat die snoek meer van jou schrok dan jij van hemToen ik nog aan diepzeeduiken deed ooit een snoek+/-1m2 met de muil open net voor mijn bril zien passeren . Schrok wel op het eerste moment .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.