Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou het weer lijkt goed Albert dus ik wens jullie alvast mooie dagen toe. Zou leuk zijn als je een kaartje stuurt ;))

Moge Albert en alvast een goede reis.

Goedenavond.

Vanmiddag weer aangekomen bij het hotel. Twee dagen werken, en dan weer naar huis.

Avond Marcel. Moet je in het weekend werken daar?

aanwezig zijn bedoel je . Als hij tweemaal op een dag moet plassen is door het aan en af doen van zijn kledij al een halve dag gepasseerd .
Avond Stefan. Met tussendoor nog een keer poepen is de dag dus voorbij :DD :DD :DD :DD

Avond. Hier bloeit de vaste lathyrus weer mooi dit jaar. Voordeel van de droogte, vorig jaar waren ze kaalgevreten door de slakken.
20250409_125120.jpg20250409_125105.jpg

En ook gelijk maar foto van de bakjes ( met een beetje alg voor de liefhebber:DD)
20250410_220220.jpg20250410_220141.jpg

Avond buurvrouw en ik zie geen alg hoor en zelfs niet zonder mn leesbril ;))
Wel lekker groen hoor.

Avond Marcel. Moet je in het weekend werken daar?
aanwezig zijn bedoel je . Als hij tweemaal op een dag moet plassen is door het aan en af doen van zijn kledij al een halve dag gepasseerd .
Nou, dat is wel een dingetje ja. Dat moet je wel plannen.

Maar ik heb vandaag mijn collega afgelost die doordeweeks werkt. Ik dus het weekend.
Het is vrij rustig heb ik begrepen. Reactor is stop en open. Primair water is nagenoeg stralingsvrij.
Nu komen er alleen monsters van apparatuur wat open gaat, en vloeistof die eruit komt.
Het primair water alleen nog testen op zuiverheid. Het moet allemaal schoon blijven.
Paasweekend thuis. Dus 2 weken thuis. Dan weer een weekend.
Dan gaan ze opstarten, en als er uitloop is, moet ik na de pasen nog 2 weekenden.

Hopelijk is er dit weekend genoeg tijd om eens de reactor te bekijken. En het zwembad.

Ik hoop wel dat de rotte mosselgeur weg is, want dat was echt ranzig.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan