Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Bij Barbapapa zou dat totaal geen probleem zijn maar dat is waarschijnlijk van voor jou tijd J-W

Goedemiddag

Barbapapa was van toen ik nog klein was en dat is inmiddels een halve eeuw geleden
Ach jeugdherinneringen. Ook voor mij. Maar heb ik Barbapapa destijds nooit in verband gebracht met het lopen op pumps 🙂

Ja het is al een tijdje geleden maar in welk jaar dat weet ik niet meer.

Smiddags, f1 tv ingeschakeld op Monaco. Beter weer als hier in Banthum.

Middag Albert en hier de MotoGP op tv met een zeer verrassende race.

Goedemiddag

Ach jeugdherinneringen. Ook voor mij. Maar heb ik Barbapapa destijds nooit in verband gebracht met het lopen op pumps 🙂
de babrbadingens van deze wereld konden hun lichaam aanpassen dus had je schoenmaat 41 of 45 kon je het passend maken

Laatst bewerkt:
Nou Mc Laren deed het weer goed zie ik. Hier inmiddels droog met zon.

Vreselijk circuit. En dan ook nog 2 verplichte pitsstops moeten maken, dan moet je dus wel je teammaat dichtbij hebben zoals bij Williams. Dan kun je spelen met je achterblijvers om elkaar te helpen.

Maar goed, op naar Spanje en dan nieuwe regels mbt doorbuigen vleugels enzo. Eens zien wie er dan door de mand valt, of juist niet.

Ja ik vind dat monaco een circuit van het verleden is en niet meer uptodate naar hedendaagse F1 .
Enkel voor het geld blijven ze daar rijden .

Ja daar wonen alleen rijke lui en dat is aan de omgeving af te zien en die willen dit graag behouden natuurlijk en alles draait dan om de centen.

Avond, helemaal niks in Eanske….

Ik ben eerder vanavond bij aankomst in Enschede zeiknat geregend, dus er is iig iets gebeurd 🤣

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan