Wat aardig van je Stefan dat je mij zo jong inschat, maar Barbapapa ken ik nog wel hoor😉Bij Barbapapa zou dat totaal geen probleem zijn maar dat is waarschijnlijk van voor jou tijd J-W
Barbapapa was van toen ik nog klein was en dat is inmiddels een halve eeuw geledenWat aardig van je Stefan dat je mij zo jong inschat, maar Barbapapa ken ik nog wel hoor😉
Ach jeugdherinneringen. Ook voor mij. Maar heb ik Barbapapa destijds nooit in verband gebracht met het lopen op pumps 🙂Barbapapa was van toen ik nog klein was en dat is inmiddels een halve eeuw geleden
Dat was de Belgische Barbapappa die ook pumps liepGoedemiddag
Ach jeugdherinneringen. Ook voor mij. Maar heb ik Barbapapa destijds nooit in verband gebracht met het lopen op pumps 🙂
Ja toen lagen wij nog onder een hunebed te schuilen voor de regen.Dat was de Belgische Barbapappa die ook pumps liep![]()
![]()
de babrbadingens van deze wereld konden hun lichaam aanpassen dus had je schoenmaat 41 of 45 kon je het passend makenGoedemiddag
Ach jeugdherinneringen. Ook voor mij. Maar heb ik Barbapapa destijds nooit in verband gebracht met het lopen op pumps 🙂
Dat was dus een nat ipv warm welkomIk ben eerder vanavond bij aankomst in Enschede zeiknat geregend, dus er is iig iets gebeurd 🤣
Tja, het is geen Vaassen maar er zijn ergere dingenDat was dus een nat ipv warm welkom![]()
Nee in Vaassen sneeuwde het denk ikTja, het is geen Vaassen maar er zijn ergere dingen![]()
Je gunt ons daar nogal watNee in Vaassen sneeuwde het denk ik![]()
Tot morgen allemaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.