Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge heren. Hier maar weer een natte boel.

Goedemorgen :petjeaf:
Vanmiddag op een aquarium minitoer in het oosten des lands:DD

Moge JW, als je klaar bent met zagen mag je gaan waar je wil en ik wens je veel plezier ;))

Moge Albert. Je moet WJ nu ff niet storen want die is als een gek aan zegen om gelijk om 12 uur weg te kunnen :DD :DD

Mogge. Ff naar Almelooo ook?
Misschien nog naar t tropisch schuurtje als de tijd t toelaat. Ik ben daar nog niet eerder geweest. Aquadeco ben ik al wel een paar keer geweest, maar daar was ik niet zo weg van

Middag Stefan. Het is droog en zonnig met de nodige bewolking tussendoor.

Goedemiddag,
hier dadelijk aan de gang met een andere hobby.

Er moeten veel Paphiopedilums verpot worden en wie weet wat ik nog meer tegen kom om te verpotten. Ze staan zo klein dat ik met watergeven achter blijf lopen.
Zal wel even zoet zijn. Maar eerst koffie!

Zo naar huis. Ben dr wel klaar mee. Belabberde nacht en dag gehad. Zwaar verkouden en keelpijn. Lekker in een lang vrij weekend.

Die kan zo een ministerie van nutteloze zaken in het leven roepen. Die het trouwens behoorlijk druk gaan krijgen :DD

Die kan zo een ministerie van nutteloze zaken in het leven roepen. Die het trouwens behoorlijk druk gaan krijgen :DD
Volgens mij is het hele kabinet al bezig met nutteloze zaken of beter gezegd zo gaan ze ermee om. Zootje ongeregeld die bekvechten maar niks bereiken.

Mogge, ontbijt gedaan, paar pcm’s erin en een fijne dag om nog ziekies te wezen vandaag.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan