Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Gmiddag, werkdag 1 van 3 van deze week alweer achter de rug.

Avond. Half uur wandeling weer achter de rug, warming up voor de wedstrijd van het Ned. Elftal bij John in de achtertuin.

Avond Albert. Ja dat is niet ver hiervandaan. Ik ben 1x in Rotterdam geweest bij Oranje-Malta en dat werd dacht ik 9-0 en dat zou nu ook moeten kunnen.

Avond, ben er ook nog hoor 😊 ...reuzedruk op t werk en prive ook dus weinig tijd voor fora enzo.
Iedereen een fijne (voetbal) avond gewenst !

Moi. Als het 1 dag regent klaag je. Als het 1 dag warm is klaag je….. heb je wel een gelukkig leven ? 😉😉:engel:😎😎:iloveyou::sorry:
Nou over regen klaag ik niet snel hoor behalve dat het onkruid dan weer groeit :DD
De komende 14 dagen wordt het rond de 21 graden op 2 warme dagen na dus ja het kan voor mij niet op hoor;))

Tegen regen kun je je makkelijk kleden maar tegen 30 graden is dat lastiger en ik kan slecht tegen warmte. Kortom, jaarrond 21 graden is prima.

Middag. Halve dag zit dr alweer ruim op. Nog een 4uur en dan ben ik alweer thuis.
Was me het ochtendje wel

Middag Nicole en ja hier is het gelukkig altijd wat koeler op een uitzondering na. Vandaag ook prima weer met de zon en 19 graden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan