Luilak. Heerlijke warmte onder het zonnescherm hier. Zojuist nog wel een rondje gelopen.Middag allemaal en ik plof op de bank en doe niks meer met die vieze warmte.
En de bbq staat klaar voor later vandaag,
Luilak. Heerlijke warmte onder het zonnescherm hier. Zojuist nog wel een rondje gelopen.Middag allemaal en ik plof op de bank en doe niks meer met die vieze warmte.
Hoezo? Beetje Vitamine D op doen is niet slecht hoor, maar wel met mate uiteraard. Ik ben geen zonaanbidder, maar fietsen of een wandeling vindt ik wel lekker.Ja onder een zonnescherm met de wind is het vast wel te doen maar in de felle zon lopen is me even te.
Ja ik snap niet hoe ze je met 30 graden in de felle zon kunnen laten werken Michael.Ik heb weer genoeg vitamine d voor de rest van het jaar.
Nog tot 16u buiten werken.
Een paar Caridina multidentata (Japonica). Die laatste blijf ik leuk vinden. Rest moet ik nog over nadenken. Hangt mede af van het bakje, de verlichting erboven en wat dat voor mogelijkheden biedt wat betreft beplanting.Middag Nicole en leuk idee.
Ja helaas gaat het werk gewoon door. De planning is zo strak dat er niks geschoven kan worden. Morgen nog een dag en dan heb ik 1 dag weekend 😅Ik heb weer genoeg vitamine d voor de rest van het jaar.
Nog tot 16u buiten werken.
Je moet je baas dan maar eens uitleggen dat een weekend 48 uur isJa helaas gaat het werk gewoon door. De planning is zo strak dat er niks geschoven kan worden. Morgen nog een dag en dan heb ik 1 dag weekend 😅
ik ben thuis baas . Ik heb toestemming van mijn vrouw gekregen om dat te zeggen .Moge Stefan en JW.
Ik neem ook buitenhuis de beslissingen vaak want ja thuis doet een ander dat net als bij jou![]()
![]()
Mensen zijn nu jaloers dat je in hunnebed woont .
Helaas ben ik zelf die baas haha.Je moet je baas dan maar eens uitleggen dat een weekend 48 uur is![]()
![]()
Oh dan weet je dat met die man niet te onderhandelen valt ???Helaas ben ik zelf die baas haha.
Heb nog een plek voor je vrij hoorMensen zijn nu jaloers dat je in hunnebed woont .
goedemorgen.Bij nader Inzien is de morgen toch niet zo goed.
Ik kwam net buiten om de vissen eten te geven en er is vanacht een koi van zo'n 65/70cm uit de vijver gesprongen. Helaas met deze temperaturen houden ze dat niet lang vol. Het is de 1e x in 16 jaar dat dit gebeurt en hopelijk ook de laatste. Het kan komen doordat er onweer in de lucht hing daar willen ze nogal eens onrustig van worden.
Omdat ik nu moet gaan werken heb ik geen tijd om de koi weg te brengen dus tegen de vouw haar zin in maar ff in een zak en de vriezer in.
Moi.Moi Albert en nu prima te doen buiten met 22 graden en wat wind.
Weerplaza… hm, mijn eigen weerstation zegt dus anders.Moge Corne.
Dat scheelt een paar graden Albert want volgens Weerplaza is het hier nu 20 graden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.