Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

En zo eens zien of ze Max een straf aansmeren in Canada…..

Goedemorgen,

Het aftellen is begonnen. Nog 5 weken ploeteren en dan is het vakantie.
Nog 6 weken van ca 24u werken en dan hier ook.

En wie dr klaagt over hitte die mag hier wel een dag komen werken bij droogtunnels voor bedrukte textiel lekker bij droogtunnels die warme lucht produceren van 300 graden celcius.

En wie dr klaagt over hitte die mag hier wel een dag komen werken bij droogtunnels voor bedrukte textiel lekker bij droogtunnels die warme lucht produceren van 300 graden celcius.
Die beschrijving is juist een reden om dat niet te doen lijkt me :DD ;))

Moge Albert.

Dan snap ik niet waarom vuilnismannen niet meer verdienen want dat werk wil ook niemand doen :DD ;))

Arm beestje:

https://www.nu.nl/formule-1/6359338...dens-gp-canada-ben-hier-zo-verdrietig-om.html
Ach. Rijden genoeg vuilnisauto’s rond en tegenwoordig gaan de meeste automatisch met die containers

Lewis Huiliton moet nie janken. Hij kan misschien wel lid worden van de PVDD.

Dr zijn er meer platgereden dit weekend. En risico van t vak.

Moest je eerder de MotoGp zien op Philip Island als ze met 300 tegen die meeuwen boststen. Hoorde je ook niemand over

Ja het gebeurt vaker Albert en daar ontkom je niet aan maar ja de meesten zijn dat snel vergeten maar Lewis doet het wel iets en dat vindt ik dan wel weer mooi om te lezen.

Ja het gebeurt vaker Albert en daar ontkom je niet aan maar ja de meesten zijn dat snel vergeten maar Lewis doet het wel iets en dat vindt ik dan wel weer mooi om te lezen.
Ach ja hij heeft weer de aandacht. Zoals wel vaker.

Was mooie race met domme actie van Norris. Dat gaat nog wel vaker mis met die 2 daar vrees ik. En als Antonelli nog beter wordt dan gaat Russell ook wel zoiets doen. Die heeft ook van die nare trekjes af en toe.

Avond, weer ff een wandeling gedaan bij zon en een lekker briesje.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan