Avond allemaal.
Moi Waterig Jantje
Moi JohnAvond JW.
Slaap je nog steeds in de badkuip danIk had vandaag ook weer een waterig laagje om het lijf![]()
Nog 6 weken van ca 24u werken en dan hier ook.Goedemorgen,
Het aftellen is begonnen. Nog 5 weken ploeteren en dan is het vakantie.
Die beschrijving is juist een reden om dat niet te doen lijkt meEn wie dr klaagt over hitte die mag hier wel een dag komen werken bij droogtunnels voor bedrukte textiel lekker bij droogtunnels die warme lucht produceren van 300 graden celcius.
En omdat niemand het doen wil verdienen wij zo goed. En heb ik genoeg aan 24u per weekDie beschrijving is juist een reden om dat niet te doen lijkt me![]()
Moge Albert.
Dan snap ik niet waarom vuilnismannen niet meer verdienen want dat werk wil ook niemand doenEn omdat niemand het doen wil verdienen wij zo goed. En heb ik genoeg aan 24u per week
Ach. Rijden genoeg vuilnisauto’s rond en tegenwoordig gaan de meeste automatisch met die containersDan snap ik niet waarom vuilnismannen niet meer verdienen want dat werk wil ook niemand doen![]()
Arm beestje:
https://www.nu.nl/formule-1/6359338...dens-gp-canada-ben-hier-zo-verdrietig-om.html
Ach ja hij heeft weer de aandacht. Zoals wel vaker.Ja het gebeurt vaker Albert en daar ontkom je niet aan maar ja de meesten zijn dat snel vergeten maar Lewis doet het wel iets en dat vindt ik dan wel weer mooi om te lezen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.