Middag allemaal en goed nieuws voor de kleine rakker dus👍
Nou ik heb wel bladeren van de palmbomen ervoor hangen dus dat houdt veel regen buiten maar ja met de wind lukt dat niet helemaal. Ik zal vanmiddag met een oude konijnenhuis de vloed maar weer drogen denk ik.in jou hunnebed ook ineens de vloer schrobben . zal wel iets binnen regenen ook neem ik aan .
Ben je jarig binnenkort Andre ? Of is dat festival niet voor jou?Middag allemaal. Nog steeds kurkdroog hier, wel wat wind. Verder wordt er gewerkt aan de opbouw van een groot, 3 daags festival.
Ja Stefan. Hoe meer tijd er verstreek, hoe moeilijker het werd voor die kleine. En daarmee ook voor mij. Ik had de laatste week mijn handen vol eraan. Ze was het zó enorm zat, en geef haar eens ongelijk. Ze hield me zelfs 's nachts wakker.
Yep festival is voor mij. Ik mag zelfs thuis meegenieten van de muziek.Ben je jarig binnenkort Andre ? Of is dat festival niet voor jou?
Hier al enkele fikse buien gehad hoor.
Je wordt wel verwend he.Yep festival is voor mij. Ik mag zelfs thuis meegenieten van de muziek.![]()
Yep, zelfs de lichtshow van het decor zal wederom prachtig zijn, net als die mensen die heul errug hoog in een reuzenrad hangen te bungelen.Je wordt wel verwend he.
je mag jou bijdrage aan het muziekfestival gewoon doorstorten op rekening van aquaforum .Yep, zelfs de lichtshow van het decor zal wederom prachtig zijn, net als die mensen die heul errug hoog in een reuzenrad hangen te bungelen.![]()
Geen probleem. Ik zal de kosten in rekening brengen bij het forum.je mag jou bijdrage aan het muziekfestival gewoon doorstorten op rekening van aquaforum .
je lijkt wel een politieker . De zaken direct omdraaien in je eigen voordeel hahahahaGeen probleem. Ik zal de kosten in rekening brengen bij het forum.
Nee hoor. Ik ben gewoon, laat ik het zo zeggen, een goed doel. Dus elke donatie is welkom. 😉je lijkt wel een politieker . De zaken direct omdraaien in je eigen voordeel hahahaha
ne echte boer dus ..... de zak is nooit gevuld hahahahaNee hoor. Ik ben gewoon, laat ik het zo zeggen, een goed doel. Dus elke donatie is welkom. 😉![]()
Daarom ben ik ook postbezorger geworden. Helaas worden zelfs dan de volle zakken leeg uiteindelijk .ne echte boer dus ..... de zak is nooit gevuld hahahaha
Nou ik heb nog genoeg oude troep op zolder voor jeNee hoor. Ik ben gewoon, laat ik het zo zeggen, een goed doel. Dus elke donatie is welkom. 😉![]()
Van gleuf tot gleuf tot de zak leeg is ....Daarom ben ik ook postbezorger geworden. Helaas worden zelfs dan de volle zakken leeg uiteindelijk .
![]()
Andre rent zich elke dag een ongeluk.Van gleuf tot gleuf tot de zak leeg is ....
Ik ben hulp sinterklaas. 😉🙂Van gleuf tot gleuf tot de zak leeg is ....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.