Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Fout,

2025, en 2026 nog, daarna klaar. Kijken hoelang Spa nog kan blijven bestaan tegen het grote geld van de olieboeren
spa krijgt wel geld van de overheid en rijders rijden graag op het circuit is 1 van de beste dat spreekt nog in hun voordeel

Ik vraag me af waarom zo n klein land als de onze 2 grote dure circuits moet hebben. Daarbij komt dat als Max tzt stopt je geen volle tribunes meer hebt denk ik.

Ik vraag me af waarom zo n klein land als de onze 2 grote dure circuits moet hebben. Daarbij komt dat als Max tzt stopt je geen volle tribunes meer hebt denk ik.
Het is ook een bron van inkomsten voor de regio . Hotels die volledig volgeboek zitten aan woekerprijzen , restaurants enz . Je zou verschieten wat dit binnen brengt voor de economie

Het is ook een bron van inkomsten voor de regio . Hotels die volledig volgeboek zitten aan woekerprijzen , restaurants enz . Je zou verschieten wat dit binnen brengt voor de economie
Dat is waar maar goed dan moet de regio ook maar wat meer bijdragen en garant willen staan als ze er de vruchten van willen plukken toch?
Die prins van ons heeft ook zakken met geld volgens mij :DD

Moge Marcel.

Tja john ik heb te weinig kennis van de interne keuken hierin . In Wallonie is het circuit eigendom van het waals gewest en wordt er wel financieele steun gegeven door de overheid . Als je zeker bent over bepaalde financieele middelen of zoals in NL onzeker over zal X,Yen Z mij terug sponsoreren dit jaar . Tegenwoordig eisen sponsoren ook een bepaalde return . In Belgie is die return gewaarborgt want de hele regio overleefd met het circuit waarvan F1 maar 1 deeltjes is er zijn meerdere races , oefen momenten enz .

Goede morgen
Bakje IMG_20241207_103412.jpg is volledig lek vrij
Kortom was weer een prima bakje als oud vuil gedumpt in het straatbeeld.
Nu maar eens bedenken wat ik er mee ga doen.
Nu eerst koffie en krant dan zien wat de dag brengt

Moge Jaap en wellicht kun je wat garnaaltjes overzetten🙂

@Fozzy en we nemen afscheid van Perez bij red bull
Ja, dat was gister al bekend gemaakt, denk dat het Lawson gaat zijn.

Net weer terug van een uur zandstralen op het strand. Heerlijk gelopen daar mooi voor de regen weer terug.
Ging er ook nog eentje zwemmen in zee, die kwam eruit met een gat in zn onderbuik volgens mij.

Vanmiddag maar ff pootje baden in tropisch zwembad wij, dat lijkt me beter uit te houden.

Middag Jaap en ja ook afwachten of die auto ermee van doen heeft.

Ben benieuwd wat de oorzaak is want dit lijkt me niet een stukje vuurwerk geweest.
Medeleven gaat uit naar alle betrokken mensen. 😢 🙁
Lijkt erg op die situatie in de schammenkamp in rotterdam destijds. Geen zuivere koffie lijkt mij.
Ergste is dat er altijd zoveel onschuldige mensen bij betrokken raken.

Goedemiddag, lekker in het warme water gelegen, scheelt weer een douchebeurt ook, de huidplooien en kieren zijn weer fris en fruitig. 😝 😝

de huidplooien en kieren zijn weer fris en fruitig. 😝 😝
Dat zullen er inmiddels wel een boel zijn :DD ;))

Ik kom er ook achter dat we er niet jonger en dus niet kapper op worden Albert. Maar ja ik hoed er niet als een van 25 uit te zien en vindt het ook prima dat ik er nu als een 35 jarige uitzie:DD:juggle:

Dat zullen er inmiddels wel een boel zijn :DD ;))

Ik kom er ook achter dat we er niet jonger en dus niet kapper op worden Albert. Maar ja ik hoed er niet als een van 25 uit te zien en vindt het ook prima dat ik er nu als een 35 jarige uitzie:DD:juggle:
Vanavond weer wat plooien erbij denk ik. Zo naar de snackbar “De Vette Hap” hierzo. Loaded Fries oid.

Nou dat is een goed plan om naar de snackbar te gaan. Laat het je smaken Albert👍

Goedemorgen deze zondagmorgen. Er is nog rust hierzo. Later vanmorgen weer richting het oosten. Al hoeven we pas om 12u het huisje te verlaten. Lekker rustig aan doen dus.

Moge Albert en zo n weekendje is ook zo om.

Nogmaals goedemorgen Stefan.

Morgen,

Assen heeft nooit op de kaart gestaan voor de F1, geen racehistorie slechte ligging etc. en ook die kunnen niet tegen de miljoenen van de oliestaten...

Nog 2 jaartjes dus F1 op Zandvoort, laten we daar van genieten. 😊
@Albert, Infrastructuur slecht ? de wegen erheen zijn zijn toch goed en er stopt zelfs een trein op loopafstand....
En vandaag is er ook wat te doen op het circuit kan je gratis kijken.

Moge Lex en laten we Assen lekker voor de motoren houden ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan