AquaJantje
Well-known member
Krijg ik zo maar twee goedemorgens van je
Ja meer krijg je er ook niet want voor ik het weet roep je na de derde groet dat ik moet trakterenKrijg ik zo maar twee goedemorgens van je
Hè jammer, je hebt me ook meteen doorJa meer krijg je er ook niet want voor ik het weet roep je na de derde groet dat ik moet trakteren
Middag.Om buitenhuis de temperatuur beter te testen heb ik mijn prachtige, witte, haardos in laten korten. teruglopend van de kapster bleek dit goed te werken. Gatverdamme, brrr, koud! Daarom maar de koude maar warm bedoelde groet uit dit prachtige dorp van mij: Een fijne dag allemaal!
Nou, een capuchon op je jas werkt ook maar het blijft te koud. Het geeft dan wel weer een onguur uiterlijk.....Middag.
Tip van Ap; volgende keer een sjaal en/of muts mee om de kale nek te beschermen.
Spreek me maar weer moed in.... Oh, je zei al sorry.Middag heren. Tja het is inderdaad niet warm en het wordt nog frisser deze week
Tja, ik stel je niet graag teleur Ben maar zo ben je er straks wel op voorbereid als je buiten de deur gaatSpreek me maar weer moed in.... Oh, je zei al sorry.
Sjong jonge….. kan nog goedkoper hoorde ik vandaag op de radio…. Stempeltje kopen met ‘insgelijks’ en op elke kaart een stempel te zetten en dan retour afzender erop schrijven.https://www.nu.nl/economie/6338440/...e-verstuur-kerstkaarten-voor-18-december.html
Wat een onzin want het kan veel sneller en nog goedkoper ook
https://aquaforum.nl/threads/fijne-feestdagen-de-beste-wensen-topic.183865/
Daarom krijg ik nooit een kerstkaart van jou ?Grunnegers zijn zuinig
Tja wellicht spelt het ook mee dat je je adres niet hebt gegevenDaarom krijg ik nooit een kerstkaart van jou ?
ik ben niet gek hoor grote kans dat jij dan af komt ipv een kaartje en wat moet ik daar dan mee ??Tja wellicht spelt het ook mee dat je je adres niet hebt gegeven
Heb je geen diepe put bij het huisik ben niet gek hoor grote kans dat jij dan af komt ipv een kaartje en wat moet ik daar dan mee ??
Nooit een belg uitdagen hoor want ik heb een kelder .Heb je geen diepe put bij het huis
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.