Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

https://www.nu.nl/sport/6338374/ver...-taakstraf-van-fia-vrijdag-uit-in-rwanda.html

Nou is dit een taakstraf? Max vindt het denk ik nog leuk ook om die jongeren te begeleiden en de kids vinden dat vast ook leuk. Ik vindt dat voor Max niet een straf en ze hadden hem beter een park in die plaats kunnen laten ontdoen van zwerfvuil net als in Nederland vaak gebeurt.

Om buitenhuis de temperatuur beter te testen heb ik mijn prachtige, witte, haardos in laten korten. teruglopend van de kapster bleek dit goed te werken. Gatverdamme, brrr, koud! Daarom maar de koude maar warm bedoelde groet uit dit prachtige dorp van mij: Een fijne dag allemaal!

Om buitenhuis de temperatuur beter te testen heb ik mijn prachtige, witte, haardos in laten korten. teruglopend van de kapster bleek dit goed te werken. Gatverdamme, brrr, koud! Daarom maar de koude maar warm bedoelde groet uit dit prachtige dorp van mij: Een fijne dag allemaal!
Middag.

Tip van Ap; volgende keer een sjaal en/of muts mee om de kale nek te beschermen.

Middag heren. Tja het is inderdaad niet warm en het wordt nog frisser deze week:sorry:

Spreek me maar weer moed in.... Oh, je zei al sorry.
Tja, ik stel je niet graag teleur Ben maar zo ben je er straks wel op voorbereid als je buiten de deur gaat ;))
Ik heb ook niks met kou hoor en van mij ga het snel weer 20 graden worden.

Middag Stefan en ja nu moet ik ook maar avond allemaal zeggen.

Sjong jonge….. kan nog goedkoper hoorde ik vandaag op de radio…. Stempeltje kopen met ‘insgelijks’ en op elke kaart een stempel te zetten en dan retour afzender erop schrijven.

Goedemiddag!! samen, nog 18 minuten maandagmiddag.

Middag Albert en geef nou maar toe dat bovenstaande jouw idee was :DD :pp
Grunnegers zijn zuinig maar dit had ik zelfs nog niet bedacht:DD:DD

Kerstonbijt op het werk,hoe verzinnen ze het.

Zo. De boom staat weer.

IMG_7093.jpeg

Avond! Hier geen boom dit jaar. Onze kitten van 14 weekjes kan m vast niet met rust laten :br:

Avond, aan de achterzijde van het huis deze avond wat lampjes opgehangen maar werd al snel donker en kouuud dus snel naar binnen.....morgen de rest.

Nee nog een uurtje Stefan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan