Mogge. T eerste uur werken alweer voorbij. Nog 5 te gaan
De machine werkt. 3 stuks Barudan tot mn collega komt zo en dan ga ik lekker schter de pc zitten.Werken of aanwezig zijn ?
Mooi man en ik schat zo in dat je tijdens de Paasdagen de kerst viert met de afdelingHier vandaag eindelijk Sinterklaas vieren met de afdeling🥳
Jij hebt ook meteen alles door. Onze nieuwjaarsreceptie staat al gepland voor koningsdagMooi man en ik schat zo in dat je tijdens de Paasdagen de kerst viert met de afdeling
Ik verwacht dan wel een foto waar je aan de oliebollen zit met Willem AlexanderJij hebt ook meteen alles door. Onze nieuwjaarsreceptie staat al gepland voor koningsdag
Komt voor mekaarIk verwacht dan wel een foto waar je aan de oliebollen zit met Willem Alexander
Naäper, kort en pittig? 😝Middag, hier net ook bij de kapper geweest.
Jep, deel met tondeuse nr. 2 en andere deel kort geknipt.Naäper, kort en pittig? 😝
Hah, ik weet niet welke stand gebruikt is, maar t is weer lekker kort rondomJep, deel met tondeuse nr. 2 en andere deel kort geknipt.
Zit je weer netjes bij de kerstboom.Hah, ik weet niet welke stand gebruikt is, maar t is weer lekker kort rondom
Ik heb het meestal op 3 mm en als je dan met dit weer buitenkomt dan merk je dat wel.Hah, ik weet niet welke stand gebruikt is, maar t is weer lekker kort rondom
Niet je muts vergeten mee te nemen danIk heb het meestal op 3 mm en als je dan met dit weer buitenkomt dan merk je dat wel.
Middag Thea en ik mag de 21 ste heen voor mn volle bos krullen
Oorwarmers?Ik draag nooit een muts want dat plet het haar dus dat is een no go.
Liever dan maar koude oren.
Nou de titel buurtgek heb ik zonder ook vast welOorwarmers?
Ik horen zeggen dat je deze titel al voor het 15de jaar op een rij hebt gewonnen .Nou de titel buurtgek heb ik zonder ook vast wel
Dat klopt niet want ik krijg hem al vanaf 1999 elk jaar behalve in 2008 want toen had ik een slecht jaarIk horen zeggen dat je deze titel al voor het 15de jaar op een rij hebt gewonnen .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.