Goedemorgen.
Ja hoor. Nu broodje aan het eten en ben begonnen met de kerstversiering. De mini kerstboom staat er al.Middag Thea alles goed met jou ?
Leuk! Toch een keer paar foto's posten hoor3 bakjes heb ik . 1 x 600 l met maanvissen die zijn ondertussen ook al 5 jaar jong . ze waren met elf en zijn dat nog steeds ,andere 2 zijn garnalenbakjes .
Vind het niet kunnen, zelfs ik post er minimaal 3 per jaarMiddag luitjes en ja die Stefan is zuinig met foto s
Ik haal de 2 ook wel dus hij moet aan de bakVind het niet kunnen, zelfs ik post er minimaal 3 per jaar
ik heb foto's genomen en dat filmrolletje binnengedaan om te laten ontwikkelen .Ik haal de 2 ook wel dus hij moet aan de bak
O ja bij die zaak die er doorgaans 2 jaar overdoet zekerik heb foto's genomen en dat filmrolletje binnengedaan om te laten ontwikkelen .
Boompje Heb hem al meer dan 30 jaar. Lampjes zijn er destijds nog door mijn vader ingezet. Zijn er 2 of 3 van kapot dus die gaan geen jaren meer mee. Had nu geen zin om nieuwe te kopen.Leuke boom Thea.
Toch leuk die herinneringen.Boompje Heb hem al meer dan 30 jaar. Lampjes zijn er destijds nog door mijn vader ingezet. Zijn er 2 of 3 van kapot dus die gaan geen jaren meer mee. Had nu geen zin om nieuwe te kopen.
Ja en na zondag komt...........................................Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend
De maandag van de laatste werkweek van het jaarMoge binnenkomers.
Ja en na zondag komt...........................................
Beter weer volgens mij
Kijk dat is een positieve instelling en jij kijkt dus al uit naar de eerste werkweek van het nieuwe jaarDe maandag van de laatste werkweek van het jaar
Dat klopt helemaal John, na de jaarwisseling nog een weekje of 6 en dan eindelijk afstuderen 😋Kijk dat is een positieve instelling en jij kijkt dus al uit naar de eerste werkweek van het nieuwe jaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.