Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Dan moet je vast tijdens de vrije dagen aan de studie. Maar dat komt vast goed.

Mogge. Heerlijk motiverend altijd die @jessicapilon of nie @AquaJantje ?

Nog 24uur werken en dan 2wkn vrij. En vanaf 6 januari werk ik ‘maar’ een 20 per week. Elke donderdag vanaf half3 al weekend.

Daar kan hij de hele dag op broeden vanaf 3.53u. Hhaha
Daar zeg je wat, het duurt natuurlijk wel ff voordat de dieselaggregaat goed genoeg loopt om John zn denkprocessen op te starten en de laatste windowsupdates binnen te halen :DD

Ach, ik ken John al langer (digtaal) dan vandaag :DD Hij gebruikt een complexe omkeerpsychologie om mensen al dan niet te motiveren🤣
Ja ik heb ook weinig te doen tot er meer leden online komen dus dan bedenk ik deze motiverende onzin speciaal voor JW.
Maar goed het is wel altijd de realiteit:deal:

Moge Albert.

Ja ik heb ook weinig te doen tot er meer leden online komen dus dan bedenk ik deze motiverende onzin speciaal voor JW.

Moge Albert.
Ja middag. Of ben ik nu te vroeg in jou beleving ?? :engel: :oopss:

Naww, John ik vind het zo ontzettend lief van je dat je zoveel van je kostbare tijd opoffert om wat voor mij te bedenken. Ik voel me vereerd :DD

Naww, John ik vind het zo ontzettend lief van je dat je zoveel van je kostbare tijd opoffert om wat voor mij te bedenken. Ik voel me vereerd :DD
Ja ik sluit het jaar graag goed af JW :Dk
Het is eigenlijk net iets anders hoor. Tijdens de slaap krijg ik nachtmerries maar als ik wakker wordt dan denk ik laat ik het toch positief benaderen allemaal:Dk:Dk

En nu dan echt goedemiddag. Lunch zit er alweer in, en nu gelijk maar de viskom verversen en poetsen. Dan is dat maar weer gebeurt.

Middag Albert en ik heb het onderhoud voor vandaag klaar. Morgen verversen.

Hier ook weer klaar. Wel een beetje mistig nog. De Bleheri en de HN omgewisseld van plek. Morgenvroeg een lading vuurgarnalen halen om erbij te zetten.

Middag, weer uitgewerkf. Nu weekend!

Frisse avondwandeling gemaakt naar de kerstmarkt hier in t dorp bij een kerk. Stelde niet veel voor. Maar wel een lekker frisse neus nu. En een mooie fotovan de verlichting aan de beide zijden van het kanaal.:foto:

IMG_7115.jpeg

Goedenavond.

Hier ook frisse (-2 graden) avondwandeling gemaakt. Gezellig met al die lichtjes buiten.

Avond binnenkomers. Nou die kou is allemaal leuk en aardig maar gelukkig krijgen we volgende week weer de 10 graden. Kan eindelijk de korte broek weer aan :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan