Dan moet je vast tijdens de vrije dagen aan de studie. Maar dat komt vast goed.
Ach, ik ken John al langer (digtaal) dan vandaag Hij gebruikt een complexe omkeerpsychologie om mensen al dan niet te motiveren🤣Mogge. Heerlijk motiverend altijd die @jessicapilon of nie @AquaJantje ?
Daar kan hij de hele dag op broeden vanaf 3.53u. HhahaAch, ik ken John al langer (digtaal) dan vandaag Hij gebruikt een complexe omkeerpsychologie om mensen al dan niet te motiveren🤣
Daar zeg je wat, het duurt natuurlijk wel ff voordat de dieselaggregaat goed genoeg loopt om John zn denkprocessen op te starten en de laatste windowsupdates binnen te halenDaar kan hij de hele dag op broeden vanaf 3.53u. Hhaha
Ja ik heb ook weinig te doen tot er meer leden online komen dus dan bedenk ik deze motiverende onzin speciaal voor JW.Ach, ik ken John al langer (digtaal) dan vandaag Hij gebruikt een complexe omkeerpsychologie om mensen al dan niet te motiveren🤣
Ja middag. Of ben ik nu te vroeg in jou beleving ??Ja ik heb ook weinig te doen tot er meer leden online komen dus dan bedenk ik deze motiverende onzin speciaal voor JW.
Maar goed het is wel altijd de realiteit
Moge Albert.
Ach op die paar minuten kijk ik niet Albert dus ja ik zeg ook middag allemaal.Ja middag. Of ben ik nu te vroeg in jou beleving ??
Naww, John ik vind het zo ontzettend lief van je dat je zoveel van je kostbare tijd opoffert om wat voor mij te bedenken. Ik voel me vereerdJa ik heb ook weinig te doen tot er meer leden online komen dus dan bedenk ik deze motiverende onzin speciaal voor JW.
Maar goed het is wel altijd de realiteit
Ja ik sluit het jaar graag goed af JWNaww, John ik vind het zo ontzettend lief van je dat je zoveel van je kostbare tijd opoffert om wat voor mij te bedenken. Ik voel me vereerd
Leuk! Wat hebben jullie gedaan?Avond! Lekker middagje besteed met m'n neefje 😊
HIj is 2 dus we hebben lekker gekleurd, gedanst en een happy meal gegetenGoedenavond
Leuk! Wat hebben jullie gedaan?
Pas maar op dat je melkflessen verbranden in die felle zonAvond binnenkomers. Nou die kou is allemaal leuk en aardig maar gelukkig krijgen we volgende week weer de 10 graden. Kan eindelijk de korte broek weer aan
Voor mij ook een topdag!Klinkt als een topdag voor je neefje 😊
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.