Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou knappe stunt van Heerenveen vanavond.

Avond! Hele middag op stap geweest en portemonnee leeg.. maar de nieuwe pannen en ski kleding is binnen :engel:

Avond, stunt noemt ie dat. PSV was gewoon bar slecht, en dan is het niet zo moeilijk. Als ze dan ook nog van die simpele ballen verliezen ipv naar voren te rossen..

Ja goed zo kun je het ook zien maar Fortuna is geen topper dus ook die hebben boven hun kunnen moeten spelen. Alle toppers in ons land zijn vaak ook tobbers :DD

Mogge allen en @jessicapilon de promotor van het beste wensen topic. Duurt nog een 1,5 week en nog langer tot de beste wensen. 🙄 😝

Bijzondere dag vandaag, schoonzusje zou 48 worden vandaag, ware het niet dat ze op 13 september is overleden.
Vanmiddag naar onze zwager toe in Groningen om haar toch te gedenken/vieren met elkaar.

Goedemorgen.

@jessicapilon ik gebruik tzt dit topic wel om een feestgroet te geven. Zo druk is het hier niet om een apart topic te openen.

Moge Marcel en JW.

Ach het is meer de jaarlijkse gewoonte om een topic te openen voor de feestdagen want de meeste leden zie je niet in de chat of het GDT en zo kan men toch nog reageren.

Morge.

Bijzondere dag vandaag, schoonzusje zou 48 worden vandaag, ware het niet dat ze op 13 september is overleden.
Vanmiddag naar onze zwager toe in Groningen om haar toch te gedenken/vieren met elkaar.
Sterkte vandaag, is toch een kl#tedag.

Men heeft mij vertelt dat zeker de aankomende feestdagen zorgen voor een warm gevoel. Het zal liggen aan het woord, "aankomend" want 'k heb het nu nog harstikke koud! Toch wil ik jullie mijn warme groet doen toekomen wat wel inhoud dat ik dit weer moet aftrekken van de warmte die er bij mij al te weinig is. Maar het is jullie gegund; maak er een fijne dag van!

Middag Ben en buiten verre van aangenaam.

Avond! Fijn dat de noordelijken de 3 punten in enschede hebben achtergelaten :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan