Nou knappe stunt van Heerenveen vanavond.
De feestdagen staan eerder voor de deurDuurt nog een 1,5 week en nog langer tot de beste wensen
Moi, elke dag moet een feest zijn toch? Al is het dat niet zo natuurlijk.De feestdagen staan eerder voor de deur
Moge Albert.
Pas maar op voor je bloeddruk John, dalijk wint Grunn hier vanmiddag nog in Eanskehttps://www.nu.nl/sport/6339134/psv...erlagen-op-rij-wij-zijn-dus-geen-topclub.html
Twee keer mag niet wat betekent dat we geen enkele topclub meer hebben in Nederland maar wel tobclubs
Nou ik denk dat het 4-0 gaat worden want Grunn schiet de bal voor leeg doel nog hoog overPas maar op voor je bloeddruk John, dalijk wint Grunn hier vanmiddag nog in Eanske
doe jij mee mss ?Nou ik denk dat het 4-0 gaat worden want Grunn schiet de bal voor leeg doel nog hoog over
Sterkte vandaag, is toch een kl#tedag.Bijzondere dag vandaag, schoonzusje zou 48 worden vandaag, ware het niet dat ze op 13 september is overleden.
Vanmiddag naar onze zwager toe in Groningen om haar toch te gedenken/vieren met elkaar.
Een k#tdag zou ik willen opmerken...Morge.
Sterkte vandaag, is toch een kl#tedag.
Avond Lissa en ja Grunn houdt meestal rekening met de tegenstander dus dit was verwacht.Avond! Fijn dat de noordelijken de 3 punten in enschede hebben achtergelaten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.