Avond allemaal.
ik stop er morgenavond al mee 😀 😀Goedemiddag, lekker weer thuis na een drukke ochtend op t werk. Maar ach, er gloort licht aan het eind vd tunnel.. vrijdag houden we ermee op om in januari weer vol goede moed verder te gaan.
Dat had je al op de eerste werkdag van het jaar 2024 gedaan tochik stop er morgenavond al mee 😀 😀
Met werken wel maar niet met aanwezig zijn .Dat had je al op de eerste werkdag van het jaar 2024 gedaan toch
Avond Stefan.
met dagpas of heb je permanent visum daarvoor ?Avond, vanmiddag naar centrum Emmen geweest voor wat boodschapjes.
Als inwoner van Emmen heb ik een permanent visum.met dagpas of heb je permanent visum daarvoor ?
Dacht al want ik ga weekje naar westerbork en had al 2 visums nodig daarvoor 1 tot Zwolle en 1 voor boven Zwolle . Pasop als ik naar Grunn wil voor 1 dag moet ik een dagpass nemen maar wel 6 maand voordien aanvragen .Als inwoner van Emmen heb ik een permanent visum.
Boven Zwolle worden de mensen nog vreemder dus vandaar het tweede visumDacht al want ik ga weekje naar westerbork en had al 2 visums nodig daarvoor 1 tot Zwolle en 1 voor boven Zwolle . Pasop als ik naar Grunn wil voor 1 dag moet ik een dagpass nemen maar wel 6 maand voordien aanvragen .
Moi allemaal.. heeft Emmen een centrum dan? 😝Avond, vanmiddag naar centrum Emmen geweest voor wat boodschapjes.
Ja, daar waar een derde van de winkelpanden leeg staatMoi allemaal.. heeft Emmen een centrum dan? 😝
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.