Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen iedereen .

In Nederland is het de gewoonte van een kerstpakket voor de werknemers maar kennen jullie dan ook de eindejaarspremie of dertiende maand ?

Goedemorgen iedereen .

In Nederland is het de gewoonte van een kerstpakket voor de werknemers maar kennen jullie dan ook de eindejaarspremie of dertiende maand ?
Jawel. Maar niet in elke branche wordt dat gedaan. Afhankelijk van CAO of gewoon vanuit de coulance vd werkgever.

Jawel. Maar niet in elke branche wordt dat gedaan. Afhankelijk van CAO of gewoon vanuit de coulance vd werkgever.
Dus bij wie het in de cao staat krijgt dan een kerstpakket plus eindejaarspremie ?

Dus bij wie het in de cao staat krijgt dan een kerstpakket plus eindejaarspremie ?
Dat weet ik niet. Mn vrouw hesft beide. Ik alleen kerstpakket en dik loon en natuurlijk een reischeque ivm jubileum. Maar ik klaag niet. Zou @jessicapilon ook een kerstpakket krijgen van het beheer? Betaald van de donateursschappen uiteraard? 🙂

Zou @jessicapilon ook een kerstpakket krijgen van het beheer? Betaald van de donateursschappen uiteraard? 🙂
In dat geval zouden de bijdragen voor donateurschap eerst omhoog moeten denk ik ;)k
Nee we doen het geheel vrijwillig en hier al 3 kerstpakketten binnen want beide kids kregen een pakket van stage en Gwen ook nogeens van school.

Goedemorgen iedereen .

Ik ben inmiddels blij met mijn kerstpakket. Jaren niet gekregen. Vorige werkgever vond dat: "niet van deze tijd"

Geen 13e maand, geen bonus. Wel vaak hapjes/drankjes op het werk.

Middag, het zit erop voor 2024. Het waren een paar drukke laatste 3mnd van het jaar. Alles weer gered wat af moest. Kunnen in januari beginnen we gewoon weer van voor af aan met alles.

Middag heren en we zien de zon zelfs weer.

Avond mensen, hier zit het werken er ook op.....ook een drukke tijd geweest, nu even 2 weken helemaal niks. :Dk

Middag Lex. En ja ik wacht nog even met goedenavond zeggen.

Avond. Zo naar een tapasrestaurant met de collega’s om het jaar af te sluiten.

Avond! Gezellig nachtje weggeweest met mn vader naar amsterdam! Concert van racoon geweest en vandaag het rijksmuseum. De nodige hapjes en drankjes gehad en genoeg stappen gezet. Heerlijk languit op de bank nu!

Avond, net weer thuis van het eten en drinken. Collega ff afgezet thuis. En nu op de bank wachten op de ega die net klaar is met het werk.

Mogge, nog iemand Bitcoins kopen? Lol. Spammer.

Donker nog zeg, maar goed het is 21 december en dat betekent dat de kortste dag vandaag is, en dan weer richting het licht. Al komt eerst het licht van Kerst voorbij volgende week.

Straks de Lido voor een groot deel leegtrekken en op de nieuwe originele kast zetten ipv het terrariumkastje waar hij nu op staat.

Moge Albert en Lisa en er zijn crypto s meer te koop ;)k

Moge Albert en Lisa en er zijn crypto s meer te koop ;)k
Mogge chef… ja, ik mocht willen dat ik er destijds wat gekocht had, was ik nu miljonair…. Maar weet alles maar eens van tevoren. Dan had ik nu ook 10 ipv 1 oudjaarslot gekocht.

Ja dat hoorde ik ook van de week maar ja voor je het weet stort die bende weer inelkaar. Maar degene die in het begin hebben gekocht hebben er goed aan verdiend.

Goedemorgen.

Ach, weet dat geld ook niet alles is.
Alhoewel, je kunt er wel de politiek mee naar je hand zetten………echt gevaarlijke ontwikkeling.

:koffie: Tussen de klus door. Kast inmiddels aangepast en het aquarium staat er weer op. Zo weer water bijvullen, staat in curver bakken op tafel en gaat grotendeels terug.

Toch altijd weer een klusje Albert.

Moge Thea en let je wel op de lijn ;)k

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan