Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond binnenkomers.

Ach 20jr terug was Emmen nog wel gezellig Thea.

Avond binnenkomers en zelfs Ce komt nog even gedag zeggen in 2024 ;)k

Goedenavond 🙂 leuk verzonnen dit topic 🙂 zit normaal meer op Amerikaanse Zeeaqua forums maar deze ziet er wel heel gezellig uit zo

Bedoel je nou te zeggen dat nadat ik er kwam wonen het achteruit is gegaan 😳🙄
Haha ik weet niet hoelang jij daar al woont. Rond 2002 kwam ik er wel bij schoonouders.

Moge allemaal.

Moi allemaal.. heeft Emmen een centrum dan? 😝
Ja, daar waar een derde van de winkelpanden leeg staat :juggle:
Doorgaans staat het raadhuis ook in het centrun, met een plein ervoor. Waar doorgaans de markt gehouden wordt.

Maar ik zie dat het daar een wilde boel is op raadhuisplein 99.
Dus een lege vlakte met wilde dieren. Dat zijn zeker boze klanten……..

Middag vanuit regenachtig Hardenberg. Maar dit mag de pret niet drukken. Vanmorgen gebak vanwege jubilea. Collega 12,5 jr aan de zaak en ik 5 jr langer. Was door omstandigheden wat naar de achtergrond gegaan. Maar nu dus goedgemaakt. Reischeque in de pocket. En uiteraard vanmiddag met een kerstpakket naar huis. Morgenvroeg nog een paar uurtjes en morgenavond de kerstborrel/etentje in een tapastent. En dan 2wkn gewn wekkers meer

Middag Albert en hier ook al uren regen.

Middag, ik kijk niet elke keer naar de heren, ligt er ook aan wie er als gast aan tafel zit. Soms ben ik na 10 minuten wel. Klaar met ze. Soms blijf ik hangen.

Middag Albert en ja dat verschilt maar toch kijk ik wel elke dag.

Middag John en Nicole. Ik geloof dat ik signalen ontvang dat ik aan tafel verwacht wordt voor de maaltijd. Dus tot later maar dan.

Avond Albert en hier knallen ze af en toe alweer.

Heb geen idee wie dit is en hoe die zingt, maar heb helemaal niks met dat songfestival.....🙄
Ach ik kijk het vaak wel maar dit lijkt me net als Joost helemaal niks.

Goedemorgen, de laatste uurtjes van 2024 op mn werk zo even afmaken. Wat spullen opruimen, schoonmaken en om 12uur lekker op huis aan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan