heb je zure melkPas maar op dat je melkflessen verbranden in die felle zon
heb je zure melkPas maar op dat je melkflessen verbranden in die felle zon
Of plopmelk met aardbeiensmaak met die rode huidheb je zure melk
en water ??Tja mijn melkflessen hebben al zo n 50 jaar geen zon gezien denk ik.
Ja 1x in de maand nog steeds hooren water ??
toch niet dat je gewisselt hebt en nu met een ijsbeer de huiskamer binnen komt ?Moge heren en ja ik kom net binnen met de hond.
Ja dat hebben de meeste gekken heel soms, kijk maar naar mijAf en toe heeft die man nog wel zijn positieve punten….
Middag John, groetjes vanuit een egaal grijs EnschedeMiddag JW vanuit een koud Grunn.
Zonlang het niet ijzelt of glad is ben ik al tevredenNou ja we worden wel blij van het weer denk ik.
Ach na het weekend gaan we naar de 10 graden en dan hebben we niet te klagen. Misschien dat we met oud en nieuw dan wel rond de 20 graden zittenZonlang het niet ijzelt of glad is ben ik al tevreden
Bbq in korte broek met de jaarwisselingAch na het weekend gaan we naar de 10 graden en dan hebben we niet te klagen. Misschien dat we met oud en nieuw dan wel rond de 20 graden zitten
O jee, dan denken de buren dat mn benen lichtgevende fakkels zijn door hun kleurBbq in korte broek met de jaarwisseling
Tja dan smaakt het ze denk ik en eten ze maar door en hebben dus geen tijd voor het AFof hebben jullie van John zijn macaroni gegeten ?
Meeste leden liggen in het gasthuis mss . Enkel Jan-Willem heeft het overleefd maarja dat is ook een kotstudent die zijn al iets gewoon .Avond allemaal.
Tja dan smaakt het ze denk ik en eten ze maar door en hebben dus geen tijd voor het AF
Ik heb een maag van gewapend beton met een tefloncoatingMeeste leden liggen in het gasthuis mss . Enkel Jan-Willem heeft het overleefd maarja dat is ook een kotstudent die zijn al iets gewoon .
Volgens mij heb jij ervaring ermee als je voor bepaalde gasten hebt gekooktMeeste leden liggen in het gasthuis mss . Enkel Jan-Willem heeft het overleefd maarja dat is ook een kotstudent die zijn al iets gewoon .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.