Als Ajax tweede wordt dan zijn we pas tevredenGoedemorgen allemaal,
Fijne feestdagen en een gelukkig 2024 alvast. Ik wens jullie allemaal een aquarium zonde alg toe. 😇
Hier is het droog dus je kan hier komen wandelen .Goedemorgen nogmaals. Beetje bankhangend de dag doorkomen en hopen op een paar droge uren nog voor een wandeling na de lunch.
Dan ben ik bang om John tegen te komen op de route..Hier is het droog dus je kan hier komen wandelen .
Woon diep in het Zuiden en john in het Noorden . De kans dat je hem hier tegen komt is alvast kleiner dan dat je hem tegen komt waar je zelf woont .Dan ben ik bang om John tegen te komen op de route..
Dat moet je ten alle tijde zien te voorkomenDan ben ik bang om John tegen te komen op de route..
Avond John, dankjewelAvond JW en jij ook een fijne kerstavond. Wel sneu dat je morgen nog aan de bak moet op kerst met het zagen he
Zit je nu alweer in dat gat dat Vaassen wordt genoemd dan?Avond John, dankjewel
Dat zagen ga ik morgen op locatie doen, ik kom er speciaal voor terug naar Enschede En als ik daar dan toch ben, dan kan ik meteen de bakken controleren en de visjes eten geven
Ja, gezellie bij familieZit je nu alweer in dat gat dat Vaassen wordt genoemd dan?
Ja jij liever dan ik maar goed voor mij is het schoonfamilieJa, gezellie bij familie
Ondanks dat jouw stiefschoonmoeder een paar straten verderop woont heb ik geen idee hoe ze eruit ziet. Als ik jou zo hoor is dat mijn reddingJa jij liever dan ik maar goed voor mij is het schoonfamilie
Veel plezier daar in elk geval en als je mn stiefschoonmoeder tegenkomt dan.............................................
Daar moet je ook niet bij nadenken want dan is je Kerst verpestOndanks dat jouw stiefschoonmoeder een paar straten verderop woont heb ik geen idee hoe ze eruit ziet. Als ik jou zo hoor is dat mijn redding
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.