Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen deze 24e december, de laatste van dit jaar.😝

Moge Albert en volgens mij heeft elk jaar maar 1 24ste december net als alle andere dagen waarvan er maar 1 is elk jaar :pk

Het was al flink druk bij Appie net.

Zo laaste boodschappen binnen voor de kerst
Nu eerst :koffie: dan de kamer even in kerstsfeer maken.

Moge binnenkomers en ja bij de supers is het een gekkenhuis. Ik voelde me er dus echt thuis :Dk :Dk

Hier ook net de boodschappen gedaan voor de grote drukte, nu eerst een bakkie ☕met een plak kerstbrood met roomboter.😊
Goedemorgen ! :Dk

Mogguh allemaal, lekker aan het genieten van een dagje vrij 😊.

Middag allemaal.

Goedemorgen allemaal,
Fijne feestdagen en een gelukkig 2024 alvast. Ik wens jullie allemaal een aquarium zonde alg toe. 😇
Als Ajax tweede wordt dan zijn we pas tevreden ;)k

Goedemorgen nogmaals. Beetje bankhangend de dag doorkomen en hopen op een paar droge uren nog voor een wandeling na de lunch.

Goedemorgen nogmaals. Beetje bankhangend de dag doorkomen en hopen op een paar droge uren nog voor een wandeling na de lunch.
Hier is het droog dus je kan hier komen wandelen .

Dan ben ik bang om John tegen te komen op de route..
Woon diep in het Zuiden en john in het Noorden . De kans dat je hem hier tegen komt is alvast kleiner dan dat je hem tegen komt waar je zelf woont .

Avond JW en jij ook een fijne kerstavond. Wel sneu dat je morgen nog aan de bak moet op kerst met het zagen he :Dk :Dk ;)k

Avond JW en jij ook een fijne kerstavond. Wel sneu dat je morgen nog aan de bak moet op kerst met het zagen he :Dk :Dk ;)k
Avond John, dankjewel:Dk
Dat zagen ga ik morgen op locatie doen, ik kom er speciaal voor terug naar Enschede :Dk En als ik daar dan toch ben, dan kan ik meteen de bakken controleren en de visjes eten geven:)k

Avond John, dankjewel:Dk
Dat zagen ga ik morgen op locatie doen, ik kom er speciaal voor terug naar Enschede :Dk En als ik daar dan toch ben, dan kan ik meteen de bakken controleren en de visjes eten geven:)k
Zit je nu alweer in dat gat dat Vaassen wordt genoemd dan?

Ja, gezellie bij familie :Dk
Ja jij liever dan ik maar goed voor mij is het schoonfamilie :Dk
Veel plezier daar in elk geval en als je mn stiefschoonmoeder tegenkomt dan.............................................;)k

Ja jij liever dan ik maar goed voor mij is het schoonfamilie :Dk
Veel plezier daar in elk geval en als je mn stiefschoonmoeder tegenkomt dan.............................................;)k
Ondanks dat jouw stiefschoonmoeder een paar straten verderop woont heb ik geen idee hoe ze eruit ziet. Als ik jou zo hoor is dat mijn redding :Dk

3b234275e07d9507c66409e2f6819327.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan