Ja, voor jouw wel, gin vet op de botten zei mn opoe altijd… 😝 😝Volgens weerplaza 4 graden maar voelt aan als -14 graden
Ja, voor jouw wel, gin vet op de botten zei mn opoe altijd… 😝 😝Volgens weerplaza 4 graden maar voelt aan als -14 graden
Haha , ja die opmerking werd vroeger vaker gebruikt.Ja, voor jouw wel, gin vet op de botten zei mn opoe altijd… 😝 😝
Toch rare mensen daar in Bergentheim hoorwas best lekker wel
Lekker de pas erin houden John, dan is het genieten. Vooral in het open veld. Dan lijkt het alsof de tijd stil staat. Zalig!Toch rare mensen daar in Bergentheim hoor
Nou, er wonen ook slimme mensen hier…. Ik hoef ook niet heel de dag op de bank te liggen.Toch rare mensen daar in Bergentheim hoor
Alhoewel ik moet bekennen dat ik vandaag wel in standje lui sta.Nou, er wonen ook slimme mensen hier…. Ik hoef ook niet heel de dag op de bank te liggen.
Ssstt. Tussen het winkelen, aquarium verversen en wandelen hier ook relaxt hoor. Beetje radio luisteren en YT filmpjes kijken om inspiratie op te doen voor de modelbouw van mn volgende project.Alhoewel ik moet bekennen dat ik vandaag wel in standje lui sta.
inspiratie gehaald bij John ??Alhoewel ik moet bekennen dat ik vandaag wel in standje lui sta.
Haha, dat woord! Toch een stuk origineler dan 'de grond kussen'.stoeptegelinspecties
Heerlijk toch zo. Youtube is een leuk medium als je het verstandig gebruikt.YT filmpjes kijken om inspiratie op te doen voor de modelbouw van mn volgende project.
Ja, via een spoedcursus 11,5 jaar geleden. Voordat ik het in de gaten had was ik ingewijd.inspiratie gehaald bij John ??
Meer hebben mijn advies/inspiratie gevolgd net als jij hebt gedaan destijdsinspiratie gehaald bij John ??
Hier ook weer en er komt vorst dus morgen denk ik glibberen en glijden.Het wordt hier weer mistiger ipv dat het wegtrekt. Slecht weer voor nieuwsgierige mensen dit.
Nee dat is inderdaad niet veel. Daar zit een luchtje aan 😤, beterschap met hem.Maar goed 2x bij de DA arts langs voor dat bedrag incl dat flesje creme vond ik echt niet duur.
Ik ben een snelle leerling en al helemaal wat betreft zaken die mij toch al liggen. Hé ik zei liggen 💤Meer hebben mijn advies/inspiratie gevolgd net als jij hebt gedaan destijds
Lang leve de verzekering Van die klieren kunnen zowel de hond als het baasje (over)last hebben🤢Avond allemaal. Zo even gratis naar de dierenarts geweest. Nou ja bijna. Dinsdag hadden ze de anaalklieren uitgeknepen bij Sky. Vandaag voor controle geweest en dat is dan gratis maar kreeg wel een flesje met zalf mee wat 14 euro kostte.
Hele gedoe koste me 24 en 14 euro en we krijgen zo n 30 terug van de verzekering dus de schade valt mee met 8 euro.
Maar goed 2x bij de DA arts langs voor dat bedrag incl dat flesje creme vond ik echt niet duur.
Fishy 🐟 👃Lang leve de verzekering Van die klieren kunnen zowel de hond als het baasje (over)last hebben🤢
Medelijden met een collega en haar vriend, die zijn dit weekend op Wintercamp naar de Ardennen, ze hebben een Autotent.Hier ook weer en er komt vorst dus morgen denk ik glibberen en glijden.
Hopelijk wordt er vanavond/vannacht wel gestrooid.
Oei dat wordt echt afzien voor ze :-(Autotent
Haha ja het leek Overtoom wel want ik stuur de nota door en binnen 2 min een mail dat ze het vergoeden en precies hoeveel. Zo snel kan een mens niet werkenZe zijn snel, weer per ommegaande bericht dat de vergoeding akkoord was. Volgens mij volledig geautomatiseerd.
Ik heb meestal het overzicht van wat vergoed wordt eerder binnen dan het bericht dat ze mijn declaratie ontvangen hebben en dat ze er naar zullen kijken 😁. Het staat waarschijnlijk vanavond ook al op mijn rekening.Haha ja het leek Overtoom wel want ik stuur de nota door en binnen 2 min een mail dat ze het vergoeden en precies hoeveel. Zo snel kan een mens niet werken
als je nog een snack wil deze avond moet je maar langs gaan bij johnDe maaltijd weer gehad, nou ja… maaltijd…. 2 kommen snert, want het is toch snertweer.. en een stuk Vienetta met een bult slagroom voor de calorietjes.
Niet nodig, we hebben zelf voorraad genoeg voor 2, de zoon is toch niet thuis, die is in het Brabantse Helvoirt.als je nog een snack wil deze avond moet je maar langs gaan bij john
Kamperen=kramperenOok niet mijn keuze, het kamperen al niet en zeker niet in deze periode.
Haha die kunnen weer op wintersport denk ikAvond Lissa en de dierenartsen hebben weer flink verdiend vandaag
O dat waren ze hier al want er werken deze dagen 2 invallersHaha die kunnen weer op wintersport denk ik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.