Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag, effe lekker een wandeling gemaakt door de mist. Handschoenen en muts erbij, was best lekker wel.

Nou, er wonen ook slimme mensen hier…. Ik hoef ook niet heel de dag op de bank te liggen.
Alhoewel ik moet bekennen dat ik vandaag wel in standje lui sta.

Alhoewel ik moet bekennen dat ik vandaag wel in standje lui sta.
Ssstt. Tussen het winkelen, aquarium verversen en wandelen hier ook relaxt hoor. Beetje radio luisteren en YT filmpjes kijken om inspiratie op te doen voor de modelbouw van mn volgende project.

stoeptegelinspecties
Haha, dat woord! Toch een stuk origineler dan 'de grond kussen'.

YT filmpjes kijken om inspiratie op te doen voor de modelbouw van mn volgende project.
Heerlijk toch zo. Youtube is een leuk medium als je het verstandig gebruikt.

inspiratie gehaald bij John ??
Ja, via een spoedcursus 11,5 jaar geleden. Voordat ik het in de gaten had was ik ingewijd.

Het wordt hier weer mistiger ipv dat het wegtrekt. Slecht weer voor nieuwsgierige mensen dit.

Avond allemaal. Zo even gratis naar de dierenarts geweest. Nou ja bijna. Dinsdag hadden ze de anaalklieren uitgeknepen bij Sky. Vandaag voor controle geweest en dat is dan gratis maar kreeg wel een flesje met zalf mee wat 14 euro kostte.
Hele gedoe koste me 24 en 14 euro en we krijgen zo n 30 terug van de verzekering dus de schade valt mee met 8 euro.
Maar goed 2x bij de DA arts langs voor dat bedrag incl dat flesje creme vond ik echt niet duur.

Het wordt hier weer mistiger ipv dat het wegtrekt. Slecht weer voor nieuwsgierige mensen dit.
Hier ook weer en er komt vorst dus morgen denk ik glibberen en glijden.
Hopelijk wordt er vanavond/vannacht wel gestrooid.

Maar goed 2x bij de DA arts langs voor dat bedrag incl dat flesje creme vond ik echt niet duur.
Nee dat is inderdaad niet veel. Daar zit een luchtje aan 😤, beterschap met hem.

Ik ben vandaag weer geweest met de oudste voor haar maandelijkse injectie. Niet eens een dierenarts gezien. De "schade" was 99 euro en centen. Op een paar centen na 80 euro van de verzekering terug. Ze zijn snel, weer per ommegaande bericht dat de vergoeding akkoord was. Volgens mij volledig geautomatiseerd.

Meer hebben mijn advies/inspiratie gevolgd net als jij hebt gedaan destijds:pp
Ik ben een snelle leerling en al helemaal wat betreft zaken die mij toch al liggen. Hé ik zei liggen 💤

Avond allemaal. Zo even gratis naar de dierenarts geweest. Nou ja bijna. Dinsdag hadden ze de anaalklieren uitgeknepen bij Sky. Vandaag voor controle geweest en dat is dan gratis maar kreeg wel een flesje met zalf mee wat 14 euro kostte.
Hele gedoe koste me 24 en 14 euro en we krijgen zo n 30 terug van de verzekering dus de schade valt mee met 8 euro.
Lang leve de verzekering :DD Van die klieren kunnen zowel de hond als het baasje (over)last hebben🤢

Hier ook weer en er komt vorst dus morgen denk ik glibberen en glijden.
Hopelijk wordt er vanavond/vannacht wel gestrooid.
Medelijden met een collega en haar vriend, die zijn dit weekend op Wintercamp naar de Ardennen, ze hebben een Autotent.
Dus lekker primitief.

Oei dat wordt echt afzien voor ze :-(
Het is niet alleen de kou maar alles wordt vochtig, je krijgt het niet meer droog.

Edit: ik zie dat het hier al weer vriest.

Ze zijn snel, weer per ommegaande bericht dat de vergoeding akkoord was. Volgens mij volledig geautomatiseerd.
Haha ja het leek Overtoom wel want ik stuur de nota door en binnen 2 min een mail dat ze het vergoeden en precies hoeveel. Zo snel kan een mens niet werken :DD

Ook niet mijn keuze, het kamperen al niet en zeker niet in deze periode.

Haha ja het leek Overtoom wel want ik stuur de nota door en binnen 2 min een mail dat ze het vergoeden en precies hoeveel. Zo snel kan een mens niet werken :DD
Ik heb meestal het overzicht van wat vergoed wordt eerder binnen dan het bericht dat ze mijn declaratie ontvangen hebben en dat ze er naar zullen kijken 😁. Het staat waarschijnlijk vanavond ook al op mijn rekening.

De maaltijd weer gehad, nou ja… maaltijd…. 2 kommen snert, want het is toch snertweer.. en een stuk Vienetta met een bult slagroom voor de calorietjes.

De maaltijd weer gehad, nou ja… maaltijd…. 2 kommen snert, want het is toch snertweer.. en een stuk Vienetta met een bult slagroom voor de calorietjes.
als je nog een snack wil deze avond moet je maar langs gaan bij john

Goedenavond! Wij hebben vanmiddag ook een weg gevonden naar de dierenarts, ondanks dat we de mist behoorlijk op zij moesten schuiven. Mollie kreeg haar 3e vaccinatie. Verdere check van de dierenarts was goed! Ze ziet er goed uit en groeit goed 🥰

Avond Lissa en de dierenartsen hebben weer flink verdiend vandaag :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan