Mogge Nathalie
Ja, voor de schoonfamilie, doen we graag.Middag Albert en je maakt nog aleens een ritje naar het Noorden
Over de hunebedhighway?En ja, goedemiddag. Nog paar voorbereidingen treffen en over een 2uurtjes richting t noorden,
Nope A28 moeten vlakbij Blauwe Stad zijn, dus dit gaat sneller dan.Over de hunebedhighway?
Das idd beter dan. Hoef ik iig niet in de berm van de N34 te staan om naar je te zwaaienNope A28 moeten vlakbij Blauwe Stad zijn, dus dit gaat sneller dan.
Daar is het ook geen weer voor vandaag.Das idd beter dan. Hoef ik iig niet in de berm van de N34 te staan om naar je te zwaaien
Heb een grote parapluDaar is het ook geen weer voor vandaag.
Kun jij straks mooi even naar Albert zwaaienNou het is in Grunn weer droog.
Moet ie wel ff toeterenKun jij straks mooi even naar Albert zwaaien
Gewoon in korte broek met kerstmuts naast de weg gaan staan, dan zullen er naast Albert wel meer mensen naar je toeterenMoet ie wel ff toeteren
Arreslee? Versierde fiets met Swiifer ervoor bedoel jeJohn komt vast wel ff voorbij in zn arreslee
Stonden al files hoorde ik op het nieuws. Het is maar wat je leuk vindt.Druk an t pad. Allemaa naar de meubelboulevard zeker.
Maar dan wel met een echte kerstmuts op zn oranje fietshelmArreslee? Versierde fiets met Swiifer ervoor bedoel je
Uiteraard.Maar dan wel met een echte kerstmuts op zn oranje fietshelm
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.