Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Stefan.

Ik hoop dat de voetbalfans weer genoten hebben. Feyenoord deed het weer erg goed en bood spektakel met veel goals en zelfs in Eindhoven was men blij met de overwinning op een B elftal van Liverpool.
En wie weet mogen deze 2 toppers het binnenkort onderling uitvechten voor de CL.

Als er nu leden zijn die denken wat jammer dat ik dat heb gemist dan raad ik aan om de eerstvolgende wedstrijd van FC Grunn te gaan kijken want die leveren ook vaak spetakel.

Man, man wat is het triest gesteld met het Nederlandse voetjebal.

Wat heeft Ajax gedaan John ah juist die spelen de krasselaars cup 😀

Wat heeft Ajax gedaan John ah juist die spelen de krasselaars cup 😀
Ja die doen het weinig beter maar goed de plek achter PSV in de competitie is nog niet zo slecht. Nou ja, zo hoog is het nivo in de eredivisie ook niet. Daarom zeg ik steeds dat het Nederlandse voetbal niet echt best is tegenwoordig.

Ja die doen het weinig beter maar goed de plek achter PSV in de competitie is nog niet zo slecht. Nou ja, zo hoog is het nivo in de eredivisie ook niet. Daarom zeg ik steeds dat het Nederlandse voetbal niet echt best is tegenwoordig.
John , ik heb respect voor iedere supporter en voor welke ploeg je ook bent , maar je had het over niveau enz. . Weet in engeland speelt de men vanuit de tweede klasse een laatste wedstrijd om op te gaan naar eerste klasse . ze spelen voor ongeveer 175 milj euro inkomen plus als ze opgaan en ze degraderen direct terug krijgen ze het jaar erop een surplus van + 40 milj euro . Weet dat duitse ploegen enkel aan tv gelden ongeveer hetzelfde krijgen als het totale budget van Ajax en/of PSV . goeie Nederlanders of belgen zijn al op hun 20ste in het buitenland aan het shotten .

Ja het draait om de centen maar goed dat is al vele jaren zo en het nivo hier vindt ik de laatste paar jaar er niet beter op geworden. In de EL spelen genoeg ploegen die niet meer te besteden hebben dan AJAX maar regelmatig doen ze het toch beter.
Ook in Duitsland zal het grootste deel van het geld naar de topclubs gaan. Maar het klopt dat goede spelers snel worden weggekocht.
Dat is ook waarom ik me heb teruggetrokken als voetballer want voor je het weet willen ze me in een ver land graag hebben 🤣 🤣 ;))

Dat is ook waarom ik me heb teruggetrokken als voetballer want voor je het weet willen ze me in een ver land graag hebben 🤣 🤣 ;))
Ja stel je voor dat je miljoenencontract krijgt in het midden-oosten en je moet shotten bij 35 graden .

Je kan we zien dat je weer niet gekeken hebt. B elftal? Lekker negatief altijd.
Nou die spelers bij Liverpool zijn toch van een ander nivo dan de gemiddelde Eredivisie speler. En nu heeft PSV ook niet het sterkste elftal gister maar ze winnen wel met mooi voetbal. Knap om zo te leveren op dit nivo. En of het Feyenoord of Juventus wordt maakt niks uit. Ze moeten er dan weer staan.

Nou die spelers bij Liverpool zijn toch van een ander nivo dan de gemiddelde Eredivisie speler. En nu heeft PSV ook niet het sterkste elftal gister maar ze winnen wel met mooi voetbal. Knap om zo te leveren op dit nivo. En of het Feyenoord of Juventus wordt maakt niks uit. Ze moeten er dan weer staan.
We kunnen ook John opstellen in de hoop dat de tegenstand zich dan DOOD ga lachen .

Enniwee. Goedemiddag en het regent weer in het Vechtdal.

Als dat niet zo is dan weet jij het beter dan de pers :DD :DD Onderstaand lees ik en dat er veel jonge broekies van 20-21 waren opgesteld dus geen volwaardig Liverpool.

Verder was er na rust minder te beleven. De B-ploeg van Liverpool was aanvallend niet sterk genoeg om PSV pijn te doen.

Ook bij de NOS melden ze dat:
https://nos.nl/artikel/2553647-goed...ol-ook-heel-goed-en-zou-best-meer-haar-willen

Ook lees ik het in het AD en meer persberichten dus je kan Liverpool van gister niet vergelijken met het echte eerste team en dan is winnen ook niet zo raar en al helemaal niet met de gedachte dat Liverpool weinig te verliezen had. Maar goed het gaat om de punten en nu de loting afwachten.

Weekend. Ik goa op huus an. Maandag weer present in Hardenberg

Nou weet ik niet of je die rioolkrant nou zo goed kunt vertrouwen, maar het niveau van t voetbal is nagenoeg overal turbulent momenteel 🤣
Haha, dat is waar maar ook de NOS en nu.nl melden dat en die zijn toch wel betrouwbaar. En als je kijkt naar de opstelling dan zegt dat wel genoeg denk ik zonder van Dijk en hun beroemde spits en zonder hun betrouwbare keeper en dan nog een aantal die zijn vervangen door jonge broekies.
Zelfs Slot durfde het een B elftal te noemen :DD :DD

Avond iedereen

John in de krant staan er twee waarheden en dat is de datum en de prijs de rest moet je met korrel zout nemen .

Avond iedereen

John in de krant staan er twee waarheden en dat is de datum en de prijs de rest moet je met korrel zout nemen .
Haha, nou dan liegen alle kranten maar goed soms is dat zo maar als je zag wie er niet mee speelde van de goede spelers dan waren dat erg veel en niet maar 1. ook logisch dat liverpool niet met het sterkste elftal op het veld komt gelet op de stand maar ja dan boeten ze wel erg veel aan kwaliteit in. Je kan zeggen wat je wil maar gister stond lang niet het sterkste team van Liverpool op het veld.
Volgens mij heeft Slot er wel verstand van en die noemde het ook een B elftal ;))

Vandaag gaan we kijken hoe Ajax en de andere toppers hier de volle buit gaan pakken🤣🤣

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan