Dus op dezelfde manier als in Belgie, wat leuk zegDaar word nog bier gemaakt zoals in de middeleeuwen .
Moge heren.
Dus op dezelfde manier als in Belgie, wat leuk zegDaar word nog bier gemaakt zoals in de middeleeuwen .
Hoe kan jij dat nu weten hoe bier smaakt , in grunn moeten jullie nog de middeleeuwen meemaken . volgens jullie tijdskalender moet Jezus nog worden geboren .Dus op dezelfde manier als in Belgie, wat leuk zeg
Omdat ik heeeeel lang geleden, ik denk rond 80 jr v Chr, ooit eens een slokje heb geproefd en toen wist ik dat dat ook de laatste slok zou zijnHoe kan jij dat nu weten hoe bier smaakt
Moguh John, dankjewel ik ben al druk bezig met de warming upMoge JW en succes straks
Het is ook belangrijk om daarna de cooling down te doen hoorMoguh John, dankjewel ik ben al druk bezig met de warming up
Desondanks nog van harte gefeliciteerd 🥳Goedemorgen dacht ik gisteren toch echt 26 jaar geworden te zijn😉
kijk ik vanmorgen na een bezoek aan de oogarts gisteren dat het 62 was 😢
Ja die oogartsen daar ben je weer mooi klaar mee Jaap. Je kan beter heengaan als je 44 of 66 bent 🤣 . Maar zolang je je 26 voelt zit je goed hoor.Goedemorgen dacht ik gisteren toch echt 26 jaar geworden te zijn😉
Donar is zo een beetje de schande van Nederlands basket . Nu is het nieuwe ploeg ( club ) die doorstart heeft gemaakt maar in het verleden was het zo'n club die net iets meer uitgaf dan wat er aan inkomen was en zo enkele nederlandse titels heeft gekocht . Ik abbo op BNXT league tv maar als het ergens dan ook fout gaat met uitzenden is het ook met Donar .....Btw, jij kijkt toch graag basketbal en ziet ook Donar af en toe begreep ik. Is het je wel opgevallen dat Donar speelt met een "bal" die uit een hunebedsteen is gekapt🤣🤣🤣🤣
Ja ooit was het een topclub en nu een tobclubDonar is zo een beetje de schande van Nederlands basket . Nu is het nieuwe ploeg ( club ) die doorstart heeft gemaakt maar in het verleden was het zo'n club die net iets meer uitgaf dan wat er aan inkomen was en zo enkele nederlandse titels heeft gekocht . Ik abbo op BNXT league tv maar als het ergens dan ook fout gaat met uitzenden is het ook met Donar .....
Gefeliciteerd, je zult alras tot de raad van wijze ouderen gepromoveerd worden! 🙂🙂🙂😉Goedemorgen dacht ik gisteren toch echt 26 jaar geworden te zijn😉
Wil jij niet wat jonkies hebben Thea 🤣 🤣 🤣Laatst had ik een nestje en daarvan kan ik nu enkele al verkopen. Voor leden kosten ze 0,00 dus meld je maar bij interesse 🤣 🤣
Bekijk bijlage 384308
Probeer een passend antwoord te verzinnen maar aangezien hier ook minderjarigen en forumregels zijn houd ik het hierbijWil jij niet wat jonkies hebben Thea 🤣 🤣 🤣
Een verstandige Noorderling dusProbeer een passend antwoord te verzinnen maar aangezien hier ook minderjarigen en forumregels zijn houd ik het hierbij
Er is er maar 1 en die zit dan nog op dit forum .Een verstandige Noorderling dus
Oeps, nu heb je 423 vijanden uit het NoordenEr is er maar 1 en die zit dan nog op dit forum .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.