Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Hoe kan jij dat nu weten hoe bier smaakt
Omdat ik heeeeel lang geleden, ik denk rond 80 jr v Chr, ooit eens een slokje heb geproefd en toen wist ik dat dat ook de laatste slok zou zijn :pp

Btw, jij kijkt toch graag basketbal en ziet ook Donar af en toe begreep ik. Is het je wel opgevallen dat Donar speelt met een "bal" die uit een hunebedsteen is gekapt🤣🤣🤣🤣

Goedemorgen dacht ik gisteren toch echt 26 jaar geworden te zijn😉
kijk ik vanmorgen na een bezoek aan de oogarts gisteren dat het 62 was 😢:DD

Goedemorgen dacht ik gisteren toch echt 26 jaar geworden te zijn😉
kijk ik vanmorgen na een bezoek aan de oogarts gisteren dat het 62 was 😢:DD
Ja die oogartsen daar ben je weer mooi klaar mee Jaap. Je kan beter heengaan als je 44 of 66 bent 🤣 ;)) . Maar zolang je je 26 voelt zit je goed hoor.

Middag allemaal.

Btw, jij kijkt toch graag basketbal en ziet ook Donar af en toe begreep ik. Is het je wel opgevallen dat Donar speelt met een "bal" die uit een hunebedsteen is gekapt🤣🤣🤣🤣
Donar is zo een beetje de schande van Nederlands basket . Nu is het nieuwe ploeg ( club ) die doorstart heeft gemaakt maar in het verleden was het zo'n club die net iets meer uitgaf dan wat er aan inkomen was en zo enkele nederlandse titels heeft gekocht . Ik abbo op BNXT league tv maar als het ergens dan ook fout gaat met uitzenden is het ook met Donar .....

Middag dames en heren. Ik ruik het weekend al bijna weer. 😉

Donar is zo een beetje de schande van Nederlands basket . Nu is het nieuwe ploeg ( club ) die doorstart heeft gemaakt maar in het verleden was het zo'n club die net iets meer uitgaf dan wat er aan inkomen was en zo enkele nederlandse titels heeft gekocht . Ik abbo op BNXT league tv maar als het ergens dan ook fout gaat met uitzenden is het ook met Donar .....
Ja ooit was het een topclub en nu een tobclub :DD

Middag Albert.

Laatst had ik een nestje en daarvan kan ik nu enkele al verkopen. Voor leden kosten ze 0,00 dus meld je maar bij interesse 🤣 🤣 ;))

Trump fish.jpg

Avond Albert en die gestolen spullen brengen wat teweeg want ik heb ook al een foto gezien dat Trump hem heeft :DD :DD

Hm, vervelend mailtje van de reisagent… 😝 paar voorstellen voor hotels in Berlijn voor een stedentrip in mei.
Het kan slechter.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan