Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ik zou het bijna doen. Het eten was lauw en de Koe Loe Kai zo bleek dat ik checkte of het kippenvlees wel gaar was. NOT!
Ze zijn gesloten inmiddels maar dit kan dus echt niet. Kansloos dit.

Volgende keer maar weer bij mijn "vaste restaurant" bestellen.
Ik weet niet of het een trent is. Maar een goed chinees restaurant vinden is echt moeilijk.
Ik vind dat ze veel kant en klaar sauzen gebruiken. En dat de gerechten karig gevuld zijn met vooral goedkope groente.
Ik denk dat het bezorgen daar ook een handje in heeft. Want veel zaken durf je toch niet met droge ogen aan een klant te geven.
Dan maar via die oranje bezorger……

Moge Marcel.
Als ik bami of nasi ophaal dan bestel ik juist altijd zonder prei want dat mogen ze aan de konijnen geven. De keuken van een Chinees blijft vaak wel omstreden en dat is al heel lang het geval. Maar goed of dat alleen bij de Chinees zo is dat betwijfel ik.

Middag allemaal.

Zo even 4 flessen co2 laten vullen voor net 20 euro. 2,89 per kilo dus lekker voordelig.

Middag. Lunchtime en dus ff 3 boterhammen naar binnen werken.

Ja moi John. De stoete zit dr in. 2 met kruudnkeese en iene met rollade 😀

Ik weet niet of het een trent is. Maar een goed chinees restaurant vinden is echt moeilijk.
Ik vind dat ze veel kant en klaar sauzen gebruiken. En dat de gerechten karig gevuld zijn met vooral goedkope groente.
Ik denk dat het bezorgen daar ook een handje in heeft. Want veel zaken durf je toch niet met droge ogen aan een klant te geven.
Dan maar via die oranje bezorger……
Je hebt daar helemaal gelijk in. Was mij dat aan tafel geserveerd, hadden ze het teruggekregen. En ik het waarschijnlijk opgewarmd weer voorgezet gekregen.

Ik ga als de zaak weer open is nòg een keer met ze bellen. En inmiddels een bevestiging dat de oranje bezorger contact met me op gaat nemen.

Het gaat niet alleen om smaak, maar of ze mensen ook doodziek willen hebben.

Je hebt daar helemaal gelijk in. Was mij dat aan tafel geserveerd, hadden ze het teruggekregen. En ik het waarschijnlijk opgewarmd weer voorgezet gekregen.

Ik ga als de zaak weer open is nòg een keer met ze bellen. En inmiddels een bevestiging dat de oranje bezorger contact met me op gaat nemen.

Het gaat niet alleen om smaak, maar of ze mensen ook doodziek willen hebben.
Ze hebben wel goede banden met de doktersdienst heb ik gehoord :DD :pp

Zo even Sky uitgelaten maar ja de zon is weg en dat merk je wel gelijk.

Ik had al niks gehoord over een inwerking getreden noodplan in Drenthe maar dat zal een dezer dagen wel volgen :DD :pp

De slagers maar ff inlichten en voorraad Dreuge Worst laten aanleggen.

ik heb hotel met ontbijt , lunch en avondmaal en vanaf 17 uur alle drank inbegrepen dus .

ik heb hotel met ontbijt , lunch en avondmaal en vanaf 17 uur alle drank inbegrepen dus .
Dus nooit ‘buiten de deur eten’. Als wij hotel boeken doen we toch meestal logies+ontbijt. Kun je zelf eens wat anders zoeken en je bent niet tijdgebonden voor lunch of diner.

Dus nooit ‘buiten de deur eten’. Als wij hotel boeken doen we toch meestal logies+ontbijt. Kun je zelf eens wat anders zoeken en je bent niet tijdgebonden voor lunch of diner.
lunch kan je in hotel nuttigen of s'morgens broodjes maken en meenemen .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan