Moge heren.
Ik weet niet of het een trent is. Maar een goed chinees restaurant vinden is echt moeilijk.Ik zou het bijna doen. Het eten was lauw en de Koe Loe Kai zo bleek dat ik checkte of het kippenvlees wel gaar was. NOT!
Ze zijn gesloten inmiddels maar dit kan dus echt niet. Kansloos dit.
Volgende keer maar weer bij mijn "vaste restaurant" bestellen.
Je hebt daar helemaal gelijk in. Was mij dat aan tafel geserveerd, hadden ze het teruggekregen. En ik het waarschijnlijk opgewarmd weer voorgezet gekregen.Ik weet niet of het een trent is. Maar een goed chinees restaurant vinden is echt moeilijk.
Ik vind dat ze veel kant en klaar sauzen gebruiken. En dat de gerechten karig gevuld zijn met vooral goedkope groente.
Ik denk dat het bezorgen daar ook een handje in heeft. Want veel zaken durf je toch niet met droge ogen aan een klant te geven.
Dan maar via die oranje bezorger……
Ze hebben wel goede banden met de doktersdienst heb ik gehoordJe hebt daar helemaal gelijk in. Was mij dat aan tafel geserveerd, hadden ze het teruggekregen. En ik het waarschijnlijk opgewarmd weer voorgezet gekregen.
Ik ga als de zaak weer open is nòg een keer met ze bellen. En inmiddels een bevestiging dat de oranje bezorger contact met me op gaat nemen.
Het gaat niet alleen om smaak, maar of ze mensen ook doodziek willen hebben.
Avond Belg in Denthe?Avond iedereen
Dus nooit ‘buiten de deur eten’. Als wij hotel boeken doen we toch meestal logies+ontbijt. Kun je zelf eens wat anders zoeken en je bent niet tijdgebonden voor lunch of diner.ik heb hotel met ontbijt , lunch en avondmaal en vanaf 17 uur alle drank inbegrepen dus .
lunch kan je in hotel nuttigen of s'morgens broodjes maken en meenemen .Dus nooit ‘buiten de deur eten’. Als wij hotel boeken doen we toch meestal logies+ontbijt. Kun je zelf eens wat anders zoeken en je bent niet tijdgebonden voor lunch of diner.
En maar zuipen en de volgende dag een flinke kater van al die koffieen vanaf 17 uur alle drank inbegrepen dus
koffie is hele dag inbegrepen .En maar zuipen en de volgende dag een flinke kater van al die koffie
Avond Marcel.
Dat mag ook wel met al die dronken mensenkoffie is hele dag inbegrepen .
en waarvan moet je dan dronken worden ??Dat mag ook wel met al die dronken mensen
en waarvan moet je dan dronken worden ??
Dacht dit maar blijkbaar niet. My bad.vanaf 17 uur alle drank inbegrepen dus .
Er is ook iedere avond een activiteit te doen dus ....Dacht dit maar blijkbaar niet. My bad.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.