Goedemiddag.
Ja die blijft wel gevuld met alle neerslag van de laatste tijdStroomde aardig wat water doorheen.
Ja, het is erg nat. Op veel plaatsen stroomt het water zo uit het veld.Ja die blijft wel gevuld met alle neerslag van de laatste tijd
Moi, gelukkig is t morgen weer maandag… op naar de vrijdag.. Of niet dan.Goeimoamd leu
Idd, morgen kan ik zeggen, dat ik overmorgenavond kan zeggen dat ik overmorgenavond weekend hebMoi, gelukkig is t morgen weer maandag… op naar de vrijdag.. Of niet dan.
Een rasoptimist en nog een paar weekjes JW dan heb je alweer vakantieIdd, morgen kan ik zeggen, dat ik overmorgenavond kan zeggen dat ik overmorgenavond weekend heb
Weet jij wel hoe ver china ligt van jou huis ??Vooralsnog is mijn bord leeg.
Ik heb Chinees besteld maar ipv 20 minuten wacht ik nu al 1 uur en 20 minuten op mijn eten. Benieuwd of ik nog wat krijg.
Dat telefoontje van een half uur geleden heeft niet veel geholpen.
Weet jij wel dat mijn buurman bij het bewuste restaurant werkt? 😉Weet jij wel hoe ver china ligt van jou huis ??
Ah, die brengt het na sluitingstijd wel even langs. Of staat het voor je deur in een tasje? 😝Weet jij wel dat mijn buurman bij het bewuste restaurant werkt? 😉
Ik zie de chinees hier soms ook best lang bezig om een eend uit de sloot te vangen dus ja dan is geduld een schone zaakVooralsnog is mijn bord leeg.
Ik heb Chinees besteld maar ipv 20 minuten wacht ik nu al 1 uur en 20 minuten op mijn eten. Benieuwd of ik nog wat krijg.
Dat telefoontje van een half uur geleden heeft niet veel geholpen.
Hahaha nou dat hoop ik toch niet. De buurman komt vaak pas tegen middernacht thuisAh, die brengt het na sluitingstijd wel even langs. Of staat het voor je deur in een tasje? 😝
Sja, heb nog wel nasi in de koelkast van gisteravond , en een emmertje Wyko staan, maar tegen de tijd dat ik er ben is de buurman er ook wel denk ik zo.Hahaha nou dat hoop ik toch niet. De buurman komt vaak pas tegen middernacht thuis
Ik zou het bijna doen. Het eten was lauw en de Koe Loe Kai zo bleek dat ik checkte of het kippenvlees wel gaar was. NOT!Nou ja als je de tijd van thuiskomen weet dan zou ik hem opwachten en goed de huid volschelden
Wat heb je voor plantjes besteld Albert?Hm, gister mooie plantjes besteld, vandaag mail dat ze verstuurd worden met DHL.
Ben benieuwd
Moet je ff hier kieke..Wat heb je voor plantjes besteld Albert?
Dat had ik inderdaad gemist. Leuke keuzes!Wel stukje omlaag scrollen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.