Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Het is zonnig maar wel fris.

Ja, fris is het zeker.

Deze ochtend even langs de geleenbeek gelopen. Die ontspringt hier vlakbij.
Stroomde aardig wat water doorheen.

Nu even zon. Daarna weer regen.

Ik zeg als eerste alvast een goedenavond allemaal.

Goedenavond,
lees jet het GDT een paar dagen niet, zijn jullie zo weer pagina's verder.

Vooralsnog is mijn bord leeg.
Ik heb Chinees besteld maar ipv 20 minuten wacht ik nu al 1 uur en 20 minuten op mijn eten. Benieuwd of ik nog wat krijg.
Dat telefoontje van een half uur geleden heeft niet veel geholpen.

Ik heb Chinees besteld maar ipv 20 minuten wacht ik nu al 1 uur en 20 minuten op mijn eten. Benieuwd of ik nog wat krijg.
Weet jij wel hoe ver china ligt van jou huis ??

Ik zie de chinees hier soms ook best lang bezig om een eend uit de sloot te vangen dus ja dan is geduld een schone zaak :pp

Ah, die brengt het na sluitingstijd wel even langs. Of staat het voor je deur in een tasje? 😝
Hahaha nou dat hoop ik toch niet. De buurman komt vaak pas tegen middernacht thuis

Nou ja als je de tijd van thuiskomen weet dan zou ik hem opwachten en goed de huid volschelden:DD:DD
Een normale klant behandel je al niet zo, laat staan je buren;))

Hahaha nou dat hoop ik toch niet. De buurman komt vaak pas tegen middernacht thuis
Sja, heb nog wel nasi in de koelkast van gisteravond , en een emmertje Wyko staan, maar tegen de tijd dat ik er ben is de buurman er ook wel denk ik zo.

Nou ja als je de tijd van thuiskomen weet dan zou ik hem opwachten en goed de huid volschelden:DD:DD
Ik zou het bijna doen. Het eten was lauw en de Koe Loe Kai zo bleek dat ik checkte of het kippenvlees wel gaar was. NOT!
Ze zijn gesloten inmiddels maar dit kan dus echt niet. Kansloos dit.

Volgende keer maar weer bij mijn "vaste restaurant" bestellen.

Toch nog iemand te pakken gekregen en het enige wat uit hun mond kwam was sorry, we zullen er de volgende keer beter op letten.

????

Morgen maar eens contact opnemen met Thuisbezorgd. Kijken wat die daar van vinden.

Hm, gister mooie plantjes besteld, vandaag mail dat ze verstuurd worden met DHL.
Ben benieuwd.

Wel stukje omlaag scrollen
Dat had ik inderdaad gemist. Leuke keuzes!
Ik zag die Bulbo staan, kende deze niet maar veel Bulbo’s stinken een uur in de wind. Deze gelukkig niet las ik op de website van Dutch Rana 👍🏼. Het zijn wel prachtige bloemen 💜

Mogge, nieuwe ronde en nieuwe kansen om er wat van te maken deze week.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan