NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Ik zal er eens over nadenken of ik echt kwijt wil. Porto is dan voldoende. Maar ik ben er nog niet over uit.Stuur ze maar op…. Hahaha. Geintje.
Ik zal er eens over nadenken of ik echt kwijt wil. Porto is dan voldoende. Maar ik ben er nog niet over uit.Stuur ze maar op…. Hahaha. Geintje.
En mocht je dat mist effect erg mooi vinden.Precies, en daarom gaat het, mede daarom, niet door. Ik ga deze bak aanpassen denk ik. Alle water eruit, nieuwe bodembedekking en dan alleen met sproeiwater het vocht op peil houden. Gewoon weer iets anders fabriceren is ook wel weer leuk.
Ja, die dingen ken ik. Heb er eens eentje besteld via Alie. Prutsdingen. Misschien dat ik een ander, beter model koop.En mocht je dat mist effect erg mooi vinden.
Je kunt een ultrasoon luchtbevochtiger kopen, en deze voorzien van een lange slang. Zo komt de nevel in je paludarium.
Het zijn inimini beestjes net als de springstaartjes, dus er is kans dat ze opgegeten worden. Dus eerst maar eens zorgen dat ze vermeerderen voor er andere levende have in komt.Erg mooi Albert!
Dus het wordt een levende bodem. Komen er ook nog een soort wormen in?
En die pissebedden, eten de kikkers die?
Een deel vd info mbt de Jungle bio met actieve kool:Wat is de functie van de actieve kool en moet je dit na een bepaalde tijd ook weer aanvullen?
Ah, wist niet dat kool dat deed.Met de toegevoeging van actieve kool wordt de Ph-niveaus in evenwicht gebracht
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.