Groeien die wortels dan vast Albert?
Samen met het mos ja. Moest aardig pielen om ze van het houtje te halen.Groeien die wortels dan vast Albert?
Mooier zo!Samen met het mos ja. Moest aardig pielen om ze van het houtje te halen.
Frogs and More in ZwolleNaar welke winkel ga je voor die spulletjes?
Dit is, als t goed is, dezelfde als in mn meterterrarium.Restrepia's zijn mooi. Maar welke heb je? Ik heb de guttulata en die wenst temperaturen tot 8° en niet al teveel licht. Ik weet niet wat de bloei triggert. De mijne staat dus ook al weken buiten (overkapt) en groeit goed. Wat mij vorige zomer en nu ook weer opvalt, is dat zelfs op de noordkant het blad van de stress rood kleurt. Heel leuk om jouw Restrepia te volgen. Je begint in elk geval met een plant van mooi formaat <3
Maar ook heel benieuwd naar welke jij hebt gekozen.
De Epidendrum porpax is een mooie keuze!
Let it grow, let is grow let it grow! En daar had je hem al aan het bloeien gehad! Weet je toevallig nog welke het is?Dit is, als t goed is, dezelfde als in mn meterterrarium.
Als ik het goed heb deze Restrepia trichiglossa.Let it grow, let is grow let it grow! En daar had je hem al aan het bloeien gehad! Weet je toevallig nog welke het is?
Ik zie zojuist een paar nog niet helemaal open bloemen. 😍😍Let it grow, let is grow let it grow! En daar had je hem al aan het bloeien gehad! Weet je toevallig nog welke het is?
Yep.Restrepia bijna in bloei?
Nee hoor. Temperatuur is nu ca. 28 graden. Bij 87% luchtvochtigheid, is niet erg in een regenwoudje.Mooi hoor Albert!! Zijn er nog manieren om de temperatuur hier te verlagen? Of maakt het niet zo veel uit als het een paar dagen of weken erg warm is?
Mooi! Staat er goed bij. Echt prachtig. Zag hem ook voorbij komen bij de NOV. Zul je leuke reacties op gaan krijgen.@NicoleE kijk eens hoe mooi!
2 bloemen. Bekijk bijlage 377037Bekijk bijlage 377038Bekijk bijlage 377039
Mooi! Is de laatste nieuwe bak van je?Hier maar eens ff met de schaar door geweest. Groeide aardig dicht en mistte de diepte.
Bekijk bijlage 381464
Ja, die ik via Mp gekocht had. Toen ik hem haalde had ik ff mn twijfels gezien de staat waarin hij was. Zie P1.Mooi! Is de laatste nieuwe bak van je?
Ja ik kan me de bak nog herinneren zoals die was, ik had ook even mijn bedenkingen. Van "Gut gut waar begint Albert aan!". Je had hem snel 'op de rails'.Ja, die ik via Mp gekocht had. Toen ik hem haalde had ik ff mn twijfels gezien de staat waarin hij was. Zie P1.
Maar dit staat me wel aan zo. Zitten nog geen beestjes in, alleen wat tropische pissenbedden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.