Verlichting binnen. Skylight PR40. Met de standaard meegeleverde dimmer. En de mossen. Zak Spaghnummos, goed vochtig. En een zakje met Moss mix. Dat wordt schilderen met een papje.
En dat is alleen water hoog. Nog niks geen mosDat glimt mooi Picasso😉
Orca’s….? Of zou dat niet passen.?Wat komt er aan bewoners in Albert?
Klopt een antieke Singer. Erfstuk van mijn oma, heeft ze gekregen toen ze trouwde (rond 1930) van haar werkgever, Jansen en Tilanus te Vriezenveen. Vast bekend bij @benvoNetjes Albert en op de achtergrond staat nog een echte antieke naaimachine zie ik.
Nou, ik zie ze in mijn andere bak, met ook een klein waterdeel, de kikkertjes toch geregeld even in het water springen.Hallo albert
Leuk om de inrichting te volgen, maar waarom weer een water gedeelte, de meeste kikkers waarderen dit niet echt en houden van een bladafval bodem.
Die bekendheid komt doordat mijn Moeder zo'n apparaat had, destijds. Er werd behoorlijk gebruik van gemaakt. De tijd toen was duidelijk anders, vervanging in je kleding werd zolang er reparatie of eigen productie mogelijk was uitgesteld.Klopt een antieke Singer. Erfstuk van mijn oma, heeft ze gekregen toen ze trouwde (rond 1930) van haar werkgever, Jansen en Tilanus te Vriezenveen. Vast bekend bij @benvo
Bekijk bijlage 373810
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jansen_&_Tilanus
Beter; een naaimachine naait en een nietmachine niet. 🙂😉De nietmachine niet, en de naaimachine niet.
Je mag zoveel reageren als je wenst. Mits het geen onzin en of Gifjes worden.Albert dit is jou foto album en als je het misschien vervelend vindt dat ik hier reageer en mij daar te veel in inmeng laat het weten.
Maar een lamp die warmte en licht uitstraalt wordt erg heet en kan niet zomaar net boven het paludarium geinstalleerd worden, ook niet onder de bovenste glasafdekking en als zodanig in de bak.
Lampen die warmte en licht uitstralen zijn in mijn idee meer voor reptielen die daar onder gaan zitten om zich op te warmen.
probeer enkel maar mee te denken.
Zonog even weer ‘schilderen’ met mos. Staat weer een papje klaar.Mooi geheel zo Albert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.