Rainforrest 45x60cm Fozzy (Albert)


Groeien die wortels dan vast Albert?
 
IMG_6175.jpeg
IMG_6174.jpeg
IMG_6172.jpeg
Groeien en bloeien.
 
Gaat inderdaad lekker en altijd leuk als je wat stekken kan delen.
 
Mooi zeg, en wat loopt deze bak goed!
 
Ik was dit album even een tijdje uit het oog verloren maar wat gaaf om dan zo die vooruitgang te zien, erg mooi Albert!!
 
Vanmorgen even naar Zwolle gereden voor wat spulletjes voor de bak(ken) een doosje tropische pissebedden losgelaten in beide bakken. En nog 2 plantjes gescoord. 1x een Restrepia en een Epidendrum Porpax. Kijken of ze in bloei gaan komen.
IMG_2990.jpeg
 
Naar welke winkel ga je voor die spulletjes?
 
Restrepia's zijn mooi. Maar welke heb je? Ik heb de guttulata en die wenst temperaturen tot 8° en niet al teveel licht. Ik weet niet wat de bloei triggert. De mijne staat dus ook al weken buiten (overkapt) en groeit goed. Wat mij vorige zomer en nu ook weer opvalt, is dat zelfs op de noordkant het blad van de stress rood kleurt. Heel leuk om jouw Restrepia te volgen. Je begint in elk geval met een plant van mooi formaat <3
Maar ook heel benieuwd naar welke jij hebt gekozen.

De Epidendrum porpax is een mooie keuze!
 
Restrepia's zijn mooi. Maar welke heb je? Ik heb de guttulata en die wenst temperaturen tot 8° en niet al teveel licht. Ik weet niet wat de bloei triggert. De mijne staat dus ook al weken buiten (overkapt) en groeit goed. Wat mij vorige zomer en nu ook weer opvalt, is dat zelfs op de noordkant het blad van de stress rood kleurt. Heel leuk om jouw Restrepia te volgen. Je begint in elk geval met een plant van mooi formaat <3
Maar ook heel benieuwd naar welke jij hebt gekozen.

De Epidendrum porpax is een mooie keuze!
Dit is, als t goed is, dezelfde als in mn meterterrarium.
 
Dit is, als t goed is, dezelfde als in mn meterterrarium.
Let it grow, let is grow let it grow! En daar had je hem al aan het bloeien gehad! Weet je toevallig nog welke het is?
 
Let it grow, let is grow let it grow! En daar had je hem al aan het bloeien gehad! Weet je toevallig nog welke het is?
Als ik het goed heb deze Restrepia trichiglossa.

IMG_2991.jpeg
 

Terug
Bovenaan