Middag Lissa.
Ja ik kan me voorstellen dat je liever in het donker in het Vechtdal aankomtGelukkig is het nu donker …..
Jij met je maandag 🤣Dan kan ik je verklappen dat het over dik 2 dagen maandag is maar dat moet je niet verder vertellen aan JW hoor
Nog ff wachten. Mag ik tenminste 130 over de A28 tot HoogeveenJa ik kan me voorstellen dat je liever in het donker in het Vechtdal aankomt
Avond Albert en rij voorzichtig straks.
Nee dat is de N34 van Hardenberg naar Gieten. Die is 100. Tot er vrachtwagens rijden….. inhalen kan veelal nietdie A28 is dan de hunnenbedsnelweg ?
We zullen waarschuwingsborden plaatsen.3 Februari kom ik die kanten uit .
ik wil een onopvallende intrede doen anders is jullie willie weer kwaad en jaloersAvond.
We zullen waarschuwingsborden plaatsen.
Dan wel even je nummerbord geel spuiten.ik wil een onopvallende intrede doen anders is jullie willie weer kwaad en jaloers
Met paard en wagen neem ik aan3 Februari kom ik die kanten uit .
Avond Buurman. Kroket al in de oven?Avond Thea.
Nee zonet wat bitterballen gehad en een halve Veluwse rookworst maar ja dat is alweer op.Avond Buurman. Kroket al in de oven?
Over een uur mag je nog je voor-het-slapen-gaan-snack, dus geen paniekNee zonet wat bitterballen gehad en een halve Veluwse rookworst maar ja dat is alweer op.
Daarom schreef ik 'kort' erbij......Avond Lex. Dat is geen weekend, dat is 1 dag vrij.
Daarom zeggen ze dus beter een goede buur(vrouw) dan een verre vriendOver een uur mag je nog je voor-het-slapen-gaan-snack, dus geen paniek
bij de toeristengids stond enkel in 1 achterbuurt van grunn is paard en kar verplicht .Met paard en wagen neem ik aan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.