Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond buurman.

Avond Marcel.

Avond zuidelijke Marcel.

Avond JW en ik wens iedereen een goedenacht toe en ik duik erin.

Moi, heb stukkie Ajakkes gezien. Ik viel erbij in slaap…. Kun je nagaan hoe belabberd het is.

Moi, heb stukkie Ajakkes gezien. Ik viel erbij in slaap…. Kun je nagaan hoe belabberd het is.
Ja ik heb al vaker gezegd het nivo van de Nederlandse clubs is bar slecht af en toe. Soms hebben ze er een leuke pot bij zitten maar in de regel hoef je er niet voor thuis te blijven.

Moge allemaal.

Mogge John. Om 10u ff naar de publieksdienst van de gemeente, nieuwe ID aanvragen, de oude is bijna verlopen.
Ze verdienen goed aan me, wamt mn rijbewijs moet over 2mnd ook vernieuwt worden.

Ja de gemeente weet vaak wel hoe ze het geld binnen moeten harken Albert.

Goedemorgen.

Vanmiddag naar Eindhoven. Eerst naar Ikea en dan kasten in elkaar zetten bij m’n schoonmoeder.
Die moet de zolder leeghalen voor de renovatie.

Ja, mogge. Euh… o.a. plantjes voor mn terrariums en aquarium. Kan ik nog meer verzinnen wat ik nodig heb? Nee zo niet effe snel.
Die nymphoides taiwan kun je zo komen halen. Daar heb ik genoeg van.
Maar ja, is niet in de buurt.
Of je moet het combineren met Dutch rana.

Morgen allemaal.

Dadelijk weer naar het werk. Elke dag een piekwijk. Het beloofd keiiiiiiiiigoei weer te worden. 🙂

Die nymphoides taiwan kun je zo komen halen. Daar heb ik genoeg van.
Maar ja, is niet in de buurt.
Of je moet het combineren met Dutch rana.
Ja.. ff 6uur rijden voor een paar plantjes, als ik nou ergens in Brabant zou wonen kwam ik langs. En hier waait het ook aardig ja en is het 7graden

Marcel, bij Ikea goed de pijlen volgen...

Of broodkruimels meenemen. 😀

Ikea Ekkersrijt, niet ver van Heevis, Aquarium Coenen.

Laatst bewerkt:
Marcel, bij Ikea goed de pijlen volgen...

Of broodkruimels meenemen. 😀

Ikea Ekkersrijt, niet ver van Heevis, Aquarium Coenen.
Als ik naar Heevis ga, dan komen die kasten vandaag niet meer in elkaar….

Meurning, ietwat regenachtig hier. Vanmiddag ff de wind in de zeilen richting het noorden voor een bezoekje.
Zijn die ook weer tevreden.

Meurning, ietwat regenachtig hier. Vanmiddag ff de wind in de zeilen richting het noorden voor een bezoekje.
Zijn die ook weer tevreden.
Dan rij je de regen tegemoet ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan