Wees voorzichtig John en zet je bril niet voor het duiken af, dalijk duik je ernaast en moet Jes je overeind helpenAvond JW en ik wens iedereen een goedenacht toe en ik duik erin.
Ja ik heb al vaker gezegd het nivo van de Nederlandse clubs is bar slecht af en toe. Soms hebben ze er een leuke pot bij zitten maar in de regel hoef je er niet voor thuis te blijven.Moi, heb stukkie Ajakkes gezien. Ik viel erbij in slaap…. Kun je nagaan hoe belabberd het is.
Avond Marcel.
Avond zuidelijke Marcel.
Wat een welkom. Hebben jullie iets nodig??Avond Marcel.
Ja, mogge. Euh… o.a. plantjes voor mn terrariums en aquarium. Kan ik nog meer verzinnen wat ik nodig heb? Nee zo niet effe snel.Wat een welkom. Hebben jullie iets nodig??
Die nymphoides taiwan kun je zo komen halen. Daar heb ik genoeg van.Ja, mogge. Euh… o.a. plantjes voor mn terrariums en aquarium. Kan ik nog meer verzinnen wat ik nodig heb? Nee zo niet effe snel.
Ja.. ff 6uur rijden voor een paar plantjes, als ik nou ergens in Brabant zou wonen kwam ik langs. En hier waait het ook aardig ja en is het 7gradenDie nymphoides taiwan kun je zo komen halen. Daar heb ik genoeg van.
Maar ja, is niet in de buurt.
Of je moet het combineren met Dutch rana.
Als ik naar Heevis ga, dan komen die kasten vandaag niet meer in elkaar….Marcel, bij Ikea goed de pijlen volgen...
Of broodkruimels meenemen. 😀
Ikea Ekkersrijt, niet ver van Heevis, Aquarium Coenen.
Dan rij je de regen tegemoetMeurning, ietwat regenachtig hier. Vanmiddag ff de wind in de zeilen richting het noorden voor een bezoekje.
Zijn die ook weer tevreden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.