Nu is die vooral vuil maar als ik hem was is die grijs dus ....Ja die is vast het hele jaar wit
Kwestie van delegeren StefanMiddag iedereen en eerst 15 min ga je John niet zien op de chat anders moet die met JW helpen mee de week doormidden zagen , maar als er iets met gereedschap moet gedaan worden dan speur je John in geen velden of wegen .
Kwestie van delegeren Stefan
onderbetaald , uitgebuit , slaaf , lijfeigenig , ( gaat nog naar school dus ) kinderarbeid , .......zover ik weet is JW weer glanzend geslaagd voor de zaagproef.
Hier begint het net wat te spetteren.
Klopt John, ik kwam nog wel thuis om een boterham te vragen. Maar vader was niet thuis, moeder was niet thuis... ik hoorde alleen wat gepiep in het voorhuisMiddag Lex en zover ik weet is JW weer glanzend geslaagd voor de zaagproef.
Jw je mag die van mij hebben dat John bewaard voor mij , als ik langs ga moet hij maar voor een nieuwe eierbal zorgen .Avond allemaal.
Nou JW op naar de volgende woensdag dus en als je trek hebt dan ben je welkom voor een eierbal hoor
Ik kom graag een keer langs, maar dat gaat vanavond niet lukkenAvond allemaal.
Nou JW op naar de volgende woensdag dus en als je trek hebt dan ben je welkom voor een eierbal hoor
Je hebt 14 dagen tijd dan kan ik met een gerust hart langsgaan .Ik kom graag een keer langs, maar dat gaat vanavond niet lukken
Want anders...?Je hebt 14 dagen tijd dan kan ik met een gerust hart langsgaan .
Krijg ik die eierbal en is niet zeker dat ik erna het hotel binnen mag met zo'n bal zeker als die na 10 jaar eindelijk ontdooit isWant anders...?
Ja de jouwe bewaar ik nog steeds natuurlijk want dat heb ik beloofd 🤣 🤣 🤣 🤣Krijg ik die eierbal en is niet zeker dat ik erna het hotel binnen mag met zo'n bal zeker als die na 10 jaar eindelijk ontdooit is
Je hebt nog ergens ook een halve bak bami volr mij liggen geloof ik 🤣Ja de jouwe bewaar ik nog steeds natuurlijk want dat heb ik beloofd 🤣 🤣 🤣 🤣
O ja goed dat je het zegt want laatst dacht ik al zal ik dat weggooien of.....................? Maar deze zal ik dan ook zoals beloofd netjes bewaren hoorJe hebt nog ergens ook een halve bak bami volr mij liggen geloof ik 🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.