Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen.

Hier vriest het niet meer.

Moge heren.

Volgende week de korte broek aan Marcel ;))

Hier is mijn wagen toch wit hoor

Ja die is vast het hele jaar wit :DD ;))

Moge Jaap en hier is het 0 graden en geen witte wereld vandaag.

Moge Andre maar dat had ik al in de chat gezegd denk ik;))

Middag iedereen en eerst 15 min ga je John niet zien op de chat anders moet die met JW helpen mee de week doormidden zagen , maar als er iets met gereedschap moet gedaan worden dan speur je John in geen velden of wegen .

Middag iedereen en eerst 15 min ga je John niet zien op de chat anders moet die met JW helpen mee de week doormidden zagen , maar als er iets met gereedschap moet gedaan worden dan speur je John in geen velden of wegen .
Kwestie van delegeren Stefan :pp

Middag deze weeeeeeeeeeeeeeer grijze/mistige/natte dag............en is de week al in tweeën ? 🙂

Middag Lex en zover ik weet is JW weer glanzend geslaagd voor de zaagproef.

Hier begint het net wat te spetteren.

Goedenavond allemaal :petjeaf:
Middag Lex en zover ik weet is JW weer glanzend geslaagd voor de zaagproef.
Klopt John, ik kwam nog wel thuis om een boterham te vragen. Maar vader was niet thuis, moeder was niet thuis... ik hoorde alleen wat gepiep in het voorhuis:DD

Laatst bewerkt:
Avond allemaal.

Nou JW op naar de volgende woensdag dus en als je trek hebt dan ben je welkom voor een eierbal hoor ;))

Avond allemaal.

Nou JW op naar de volgende woensdag dus en als je trek hebt dan ben je welkom voor een eierbal hoor ;))
Jw je mag die van mij hebben dat John bewaard voor mij , als ik langs ga moet hij maar voor een nieuwe eierbal zorgen .

Middag, de week is doormidden ja. En mijn werkweek al bijna voorbij. Morgen nog even tot half 3. En dan geef ik er de brui weer aan.

Krijg ik die eierbal en is niet zeker dat ik erna het hotel binnen mag met zo'n bal zeker als die na 10 jaar eindelijk ontdooit is
Ja de jouwe bewaar ik nog steeds natuurlijk want dat heb ik beloofd 🤣 🤣 🤣 🤣

Je hebt nog ergens ook een halve bak bami volr mij liggen geloof ik 🤣
O ja goed dat je het zegt want laatst dacht ik al zal ik dat weggooien of.....................? Maar deze zal ik dan ook zoals beloofd netjes bewaren hoor :DD :DD

Avond Thea.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan