Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou ik vindt het prima die boetes, houdt je maar aan de regel met snelheid, telefoon en rood licht o.a. Het zijn meestal die diknekken die te hard rijden met leasebakken of niet handsfree bellen . En oke af en toe rijdt ik misschien ook wel iets te hard. Maar nooit meer dan een 5km te snel.
Opzich niks mis met een boete maar ja om gelijk bij een eerste keer dat soort bedragen te vragen is te gek. Laatst ging mn pa naar de winkel en ja de invalidenparkeerplaats was bezet maar op dat moment komt de eigenaar eraan en biedt 100x excuus aan want die had het niet gezien en ging gelijk weg.
In zo n geval kan oom agent hem een flinke bon geven en dat zijn dingen dat ik denk dat is veel te hoog en al helemaal voor een eerste keer. Begin bv met 100 euro en 200 voor de 2e keer enzovoort.
Boetes hebben hier niet zozeer de functie van bestraffen maar om de schatkist te vullen.

Middag, straks een nieuwjaarsborrel met de buurt. Broodjes shoarma en pulled pork erbij.paar drankjes, en vanavond nog naar een verjaardag.

Middag Albert en ik ben vaak vroeg met alles maar bij jullie zijn ze ook een maand in de war want het is geen 1 jan maar 1 febr :DD :DD

Middag Albert en ik ben vaak vroeg met alles maar bij jullie zijn ze ook een maand in de war want het is geen 1 jan maar 1 febr :DD :DD
Tja, het bestuur beslist. Hadden een datumprikker uitgedaan en deze dag konden de meesten. Nou ja, zal niet zo lang duren denk ik vanavond.

Avond JW.
Ik was het vergeten te vragen maar heb jij de verjaardag van Beatrix nog gevierd want zover ik me herinner ontvang jij elk jaar een uitnodiging toch?

Avond JW.
Ik was het vergeten te vragen maar heb jij de verjaardag van Beatrix nog gevierd want zover ik me herinner ontvang jij elk jaar een uitnodiging toch?
Ojee, glad vergeten 😳Ben de hele dag druk geweest met mn verslag, heb er ook niet meer aan gedacht. Maar ik denk dat ik geen uitnodiging meer ontvang na wat er vorig jaar is gebeurd. Toen nam ik jou mee als +1 en na 3 oranjebitters hing je al ondersteboven in de koninklijke kroonluchter :juggle:

Toen nam ik jou mee als +1 en na 3 oranjebitters hing je al ondersteboven in de koninklijke kroonluchte
Ja maar dat is toch logisch want ze wilde een wedstrijdje houden. Ze had het over iets als 500 mtr snelwandelen met nordic walking stokken en dat zag ik niet zitten :DD :DD

Ja maar dat is toch logisch want ze wilde een wedstrijdje houden. Ze had het over iets als 500 mtr snelwandelen met nordic walking stokken en dat zag ik niet zitten :DD :DD
Daar heb jij weer gelijk in. Ik zal de dienstdoende telefoonlakei vanavond wel ff bellen, misschien valt er nog wat te regelen met een bloemetje en een doos merci :DD

Ik ben blij dat ik op mn fiets niet 30km te hard kan rijden want dan plukken ze je gelijk goed zeg:

https://www.nu.nl/economie/6344191/...even-en-door-rood-rijden-gaan-vandaag-in.html

Belachelijke boetes en ze moeten maar net als met andere misdrijven een vorm van recidive gaan invoeren maar veel lagere boetes bij bv een eerste of tweede keer.
Maar ja de schatkist moeten ze vullen daar gebruiken ze de boetes voor.
Het mooie van die boetes is, dat je ze gewoon kunt voorkomen.

Is een heel ander verhaal bij de waterschap belasting……

Het mooie van die boetes is, dat je ze gewoon kunt voorkomen.

Ja dat klopt maar een foutje is zo gemaakt zoals ik het geval van die man die per ongeluk parkeert op de invalidenparkeerplaats.

Deze aanslag stuur ik altijd retour en zet er dan op "honger" :DD :DD

Goedemorgen.

Wat is voetjebal een rare sport. Zo win je van de Engelse koploper en zo mors je punten tegen NEC. Nou ja een nederlaag vanmiddag van Ajax is dan nog niet het ergste vandaag.

Moge Stefan. Zo bak is ververst dus klaar voor vandaag met onderhoud.

Goedemorgen.

Het is goed fris buiten -5 graden. De zon is er gelukkig wel bij. Dus straks maar eens lekker naar buiten.

Moge binnenkomers en hier -3-4 graden.

Er schijnt zo'n 1,2 miljard tekort te zijn op de komende begroting. Dat komt omdat de BTW verhoging onder meer op boeken en cultuur geschrapt moest worden. Gelukkig hebben slimmerikken in onze regering bedacht dat je dan de BTW op overige zaken wel weer kan verhogen. Van 21% naar 21,4 %, 't is toch eigenlijk niks. Tenslotte is cultuur voor mensen met een kleinere portemonnee belangrijker als eten toch?

Nou ja, een fijne dag voor jullie allemaal!

Moge Ben. ja nu kunnen de mensen met een smalle beurs wel naar de film maar weer moeilijk eten kopen:juggle:

Moge Thea. En ja hier is het zelfs zonnig hoor.

Mogge, lekker fris in banthum en omstreken. Maar ik geniet hiervan. Laat maar aanhouden tot eind februari.

Hier gisteren toch maar weer een keer een vakantie geboekt. We blijven dicht bij huis. Hopelijk dit keer beter als 2 jaar geleden.

Hier gisteren toch maar weer een keer een vakantie geboekt. We blijven dicht bij huis. Hopelijk dit keer beter als 2 jaar geleden.
Dicht bij huis… Parc Sandur, of toch de Huttenheugte. 😝

paar weken terug ons zomervakantie geboekt . We gaan terug naar de moezel
Wij hebben dat ook in de planning. In een huisje via HomeToGo.met de moezel in de achtertuin.

Wij hebben dat ook in de planning. In een huisje via HomeToGo.met de moezel in de achtertuin.
We doen twee hotels 1 ligt naast de moezel andere 15 min rijden van de moezel .
Als je tips wil hebben wat de moeite is om te bezoeken moet je maar laten weten .

We doen twee hotels 1 ligt naast de moezel andere 15 min rijden van de moezel .
Als je tips wil hebben wat de moeite is om te bezoeken moet je maar laten weten .
Nou, ben er al vaker geweest, zal de 4e keer worden in de omgeving Cochem/Trier/Koblenz.

Nou, ben er al vaker geweest, zal de 4e keer worden in de omgeving Cochem/Trier/Koblenz.
Bij ons is dat ook zo , vind het een romantisch tot rust komende streek .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan