Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

MVP kan voor zevende maal wereldkampioen worden in het veldrijden en daarmee mederecordhouder worden

MVP kan voor zevende maal wereldkampioen worden in het veldrijden en daarmee mederecordhouder worden
Ga zeker naar Sporza zappen zo. Kijken of WvA kan verrassen….

Pa wil graag voetbal zien dus tot 4 uur zit ik aan Go Ahead vast:help::help:

Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!
Alom gevreesd in heel den lande,
Glorie onzer Amstelstad...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat?
Ajax hup, geen krachten sparen,
Van ons voetbal-legioen.
Een roep, die geldt, dat is je ware:
Rood en Wit wordt kampioen!
Ajax hup, rood-witte schare,
Dapp're strijders, fier en koen.
Geen club die ons kan evvenaren,
Rood en Wit wordt kampioen! :DD :DD ;))

Maak jezelf ff belachelijk… hahahah

Tja, 8. Minuten blessure tijd omdat ze moeten winnen. Fey speelde teveel 1-1 achterin, en verder zat die commentator met een natte plek in zn broek bij de goals van die jochies..l en ja rood-wit is geoon PEEESSSSVEE natuurlijk.

Fijne zondag teletekstsupporter. 😝

Haha, ja ik kan het niet helpen dat PSV heel veel punten morst hoor :DD :DD :DD
Ik ga er ook vanuit dat PSV kampioen wordt maar ja ook die scoren vaak heel laat of in de blessuretijd dus dat hebben de Amsterdammers afgekeken.
Ajax moet nog naar Eindhoven dus dat zal 0 punten worden maar goed ze komen uit een diep dal en doen het met de 2e plaats erg goed. En de minste tegendoelpunten en de minste verliespartijen dus ze zullen ergens wel iets goed doen.

En ja ik kan Ajax niet zien op de tv dus dan is teletekst en nu.nl de enige optie.

Ons Matthieu is wel GOAT, al jaren buitencategorie.

ééndaags koersen is hij wel wereldtop in ronde komt hij veel te kort na eerste week .
Klopt Stefan en dat is jammer voor zo n renner. Paar uitschieters per jaar maar dat is het dan wel weer. Maar ja ik doe het hem niet na in elk geval ;))

Klopt Stefan en dat is jammer voor zo n renner. Paar uitschieters per jaar maar dat is het dan wel weer. Maar ja ik doe het hem niet na in elk geval ;))
owla John is een wereldtopper op zijn op zijn gebied . Van Aert is meer alround kan in ronde overal ritten winnen , heeft tijdrit in de benen maar komt in ééndaags koersen een paar % te kort alhoewel veel renners al willen tekenen voor zijn eendaagsoverwinningen .

Van Aert deed het in de Tour ook niet slecht maar ja om de Tour te winnen moet je elke dag goed mee kunnen en etappes kunnen pakken.

Van Aert deed het in de Tour ook niet slecht maar ja om de Tour te winnen moet je elke dag goed mee kunnen en etappes kunnen pakken.
is geen renner om de tour te winnen maar als je in week drie een tijdrit een bergrit en een massasprint kan winnen ben je van een uitzonderlijk kaliber . Nogmaals Van Aert en MVP zijn van een uitzonderlijk niveau en die jonge Nys ga dicht in die gasten hun buurt komen .

Ja ik kijk weinig dagcoursen eigenlijk maar de meeste grote rondes wel en dat is natuurlijk iets anders dan een dagcours. Ik zou in beide gevallen al na 5 km met de tong op het stuur hangen ;))

Ja ik kijk weinig dagcoursen eigenlijk maar de meeste grote rondes wel en dat is natuurlijk iets anders dan een dagcours. Ik zou in beide gevallen al na 5 km met de tong op het stuur hangen ;))
ik train al terug voor de eendagskoersen hoor . Ik kijk iedere dag een paar uur naar TV als voorbereiding op de ronde van vlaanderen . Dan hang ik 6 uur voor de buis .

ik train al terug voor de eendagskoersen hoor . Ik kijk iedere dag een paar uur naar TV als voorbereiding op de ronde van vlaanderen . Dan hang ik 6 uur voor de buis .
Ja dan bouw je in elk geval een goede conditie op.

Zo FC Grunn doet het ook weer goed en hoeven nog maar 1 plek te zakken voor degradatie :DD :DD

Avond Albert. Klein stukje schaatsen zien en het bed in.

Middag allemaal.

Ze hebben ergens richting Drenthe een verdwaalde Belg met zn familie in de berm gevonden 🤣 🤣

Goede zonnige maandag gewenst. Straks weer op fietsie met muts op en handschoenen aan. Heerlijk genieten van de frisse lucht en vitamine D

Middag Albert en na een start met de zon is deze zon al weer even uit beeld hier en is het maar een grijze aanblik buiten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan