Goedemorgen.
oh maar dat waren geen brulapen dat waren grieken die na het eten met de borden gooien . Je moet je wel een beetje inleven in hun cultuur hoor . Je gewoon wat aanpassen . Dat kan toch niet zo moeilijk zijn .Een grieks restaurant. Het eten was erg goed.
Ik was er al bang voor dat deze reactie zou komen……….oh maar dat waren geen brulapen dat waren grieken die na het eten met de borden gooien . Je moet je wel een beetje inleven in hun cultuur hoor . Je gewoon wat aanpassen . Dat kan toch niet zo moeilijk zijn .
Ja snap je zo ooit eens chinees gaan eten en opeens vierden ze daar het chinese nieuwe jaar . Was echt leuk zoiets en je heb idd mensen die altijd iets luider moeten praten dan andere mensen ook op restaurant . Waarschijnlijk denken ze dat ze moeten opvallen of zoietsIk was er al bang voor dat deze reactie zou komen……….
Maar als ze die griekse gewoonte een laten zien, dan kan ik dat best hebben. Maar heb ze eigenlijk nog nooit met borden. zien gooien.
Ja sas.
verveel jij je nooit ?Zo bakken klaar, eten in huis en klusjes gedaan dus lekker niksen verder.
Nee, lekker voor de buis sport kijken en tussendoor de hond uitlaten. Was vanaf 7 uur al bezig en 3 uur is me lang genoeg voor de zaterdag.verveel jij je nooit ?
Pak jij vaak de föhn om daarin te blazen? Zal wel een traditionele methode zijn in Grunn. 😉🙂Moge Andre en ik pak vaak de fohn om er in te blazen en dat werkt ook en dan hou je ook droge tegels in de keuken![]()
Nee hoor, John zit te blazen in de föhn en dat helpt daarvoor niet.Mogge. En ja hoor. Alweer een hik in t forum. Wel geregeld de laatste tijd volgens mij. Gewoon de server of toch Poetin, Trump of de Chinezen???
Nou met de nieuwe hoeft ontdooien niet maar met de oude deed ik dat 2-3 keer per jaar en door de warme lucht is het ijs zo weg hoor. Denk sneller dan met een pan warm water.Pak jij vaak de föhn om daarin te blazen? Zal wel een traditionele methode zijn in Grunn. 😉🙂
Hier, 2e boom 4e tak rechts doen we iets anders 🙄
Ik blaas ook van buiten de vriezer de warme lucht erin en met onze fohn is dat warm maar meer ook niet. Tenminste dat deed ik bij de oude want de nieuwe hoeven we niet meer te ontdooien.Ik heb wel een föhn hier downunder.Maar dat is niet ideaal voor de techniek in de diepvrieskast aldus een monteur.
Hier ook pannen met heet water. Deur dicht, smelt snel.Pak jij vaak de föhn om daarin te blazen? Zal wel een traditionele methode zijn in Grunn. 😉🙂
Hier, 2e boom 4e tak rechts doen we iets anders 🙄
Nee de onze ook niet maar ik heb nog nooit uitgedroogd ijs aangetroffenDie nieuwe vriezers hoeven niet meer te ontdooien heb ik begrepen. Maar je eten droogt wel sneller uit.
Volgens mij blijven spullen in jou vriezer hooguit 24 uur erin. Jij gaat iedere dag nieuwe halen bij Appie.Nee de onze ook niet maar ik heb nog nooit uitgedroogd ijs aangetroffen
Nou ik eet niet elke dag een liter ijs weg of een doos kroketten hoorVolgens mij blijven spullen in jou vriezer hooguit 24 uur erin. Jij gaat iedere dag nieuwe halen bij Appie.
Jij moet een verschrikkelijk lelijke buurvrouw hebben .Goedemorgen.
Ik kreeg de opdracht om met een apparaat door het huis te gaan. En daarna met nog iets (gelijkend op het kapsel van de buurvrouw) aan een stok over de harde vloeren.
Voorjaar in de bol heet dat geloof ik…….
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.