Nou ik weet niet of @AquaJantje al wakker is.Ja, straks komt er weer een hoop gezaag…….
Moge binnenkomers.
Nou ik weet niet of @AquaJantje al wakker is.Ja, straks komt er weer een hoop gezaag…….
Moi, misschien ook maar onzintopics opschonen? 😉 Is dat ‘uit zn jasje groeien’ een kwestie van te weinig geheugencapaciteit? Dacht dat er wel een behoorlijke server achter het AF zit.
Heeft met de server te maken inderdaad en onzintopics opschonen is niet te doen want wat valt daaronder en wat de een onzin vindt dat vindt de ander weer niet.Moi, misschien ook maar onzintopics opschonen? 😉 Is dat ‘uit zn jasje groeien’ een kwestie van te weinig geheugencapaciteit? Dacht dat er wel een behoorlijke server achter het AF zit.
Ja, dat doe ik dus altijd, gwn YT account, en de link daarvan kopieren in topic, neemt geen geheugen zoals de originele filmpjes meest wel doen. Is het geen idee om het formaat van de foto’s ook aan te passen? Zodat alleen kleinere formaten geplaatst kunnen worden?Heeft met de server te maken inderdaad en onzintopics opschonen is niet te doen want wat valt daaronder en wat de een onzin vindt dat vindt de ander weer niet.
Video s via een link naar YouTube blijft wel staan en dat zijn de meesten wel denk ik.
Ach, ik heb die functie van video uploaden ook nooit begrepen.
Die server is er wel, maar wordt voor andere zaken gebruikt.Moi, misschien ook maar onzintopics opschonen? 😉 Is dat ‘uit zn jasje groeien’ een kwestie van te weinig geheugencapaciteit? Dacht dat er wel een behoorlijke server achter het AF zit.
Ik weet niet wat voor server er wordt gebruikt en hoe of wat want dat regelt Marcel allemaal.Die server is er wel, maar wordt voor andere zaken gebruikt.
Ja klopt maar toch zie je vaak nog dat men het niet via YouTube doet en vooral ook vaak bij nieuwe leden.Ach, ik heb die functie van video uploaden ook nooit begrepen.
Een linkje naar joubuis is toch makkelijker.
Die gigapixel telefoon shotjes krijg je niet zo snel verkleint met de appel of samson software. Dus dat verkleinen zou dan via de upload conversie van het forum moeten. Dan heb je ook gestadaardiseerde formaten.Ik zal het aan Marcel voorleggen al weet ik me wel te herinneren dat dit een keer juist is vergroot want anders konden veel foto s niet worden gedownload.
Maar goed ik draag het idee even voor Albert.
Klopt, maar die functie was er voor de grote upgrade niet.Ja klopt maar toch zie je vaak nog dat men het niet via YouTube doet en vooral ook vaak bij nieuwe leden.
Ja ik herinner me dat dat ook opeens weg was en dus ook alle foto s die hier gepost waren als ik me goed herinner maar ja dat is al een hele tijd geleden.Ik ken nog fora waar ik vroeger alleen via Photobucket een link naar een foto kon plaatsen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.