Goede zaterdagmorgen.
Mogge, veiligheid John. Je wilt niet de verantwoordelijkheid als er, zoals eerdere jaren, ernstige ongevallen gebeuren. Bij de Motoren vlaggen ze de race ook af, al dan niet op aangeven vd coureurs zelf. Volgens mij is het effect hetzelfde, alleen bij de F1 rijden ze dan met de VSc, of de SC gewoon de rondjes door.Nou ik ga wandelen. Zag via de stream een stukje F1 maar dat is weer een race die door de SC wordt bepaald. Daarnet had nummer 10 zo n 1,5 min achterstand en ja met de SC is dat zo goed als weg. Die je als nummer 1 je uiterste best en hoppa weg is de voorsprong. Daar moeten ze toch iets anders op bedenken vindt ik maar ja wie ben ik. De SC is net de VAR en dus vaak bepalende factor.
Nee jammer zoiets en ik wacht wel op de MotoGP later vandaag .
Ja maar bij de motoren is dat heel incidenteel en hooguit een paar keer per jaar. Ik denk dat ze beter bij de F1 kunnen herstarten met een interval en dan wel de afstand in tijd die er tussen de wagens zat want dat is veel eerlijker. Die sc gooit eigenlijk elke wedstrijd roet in het eten of beter gezegd in de uitslag.Mogge, veiligheid John. Je wilt niet de verantwoordelijkheid als er, zoals eerdere jaren, ernstige ongevallen gebeuren. Bij de Motoren vlaggen ze de race ook af, al dan niet op aangeven vd coureurs zelf. Volgens mij is het effect hetzelfde, alleen bij de F1 rijden ze dan met de VSc, of de SC gewoon de rondjes door.
Haha, ja het is altijd de scheids die de schuld krijgt. Ze hebben beide rood dus mooi in evenwicht lees ik zo.Voetbalgevecht met een waardeloze scheids aja az.. duidelijk dat ze 020 moeten helpen aan kampioenschap
Nietes… t is nog niet begonnen….Haha, ja het is altijd de scheids die de schuld krijgt. Ze hebben beide rood dus mooi in evenwicht lees ik zo.
Avond Albert en ik zit mooi MotoGP te kijken.
de trainer van 020? Nog. Maar 6 punten…..Haha nee maar de voorbeschouwing wel. Zit nu te luisteren naar een gek die loopt te krijsen![]()
![]()
Bij endurence races zoals de 24H van Le-mans wordt code 60 gebruikt, dan moeten de auto's 60km/uur gaan rijden als er iets aan de hand is.Ja maar bij de motoren is dat heel incidenteel en hooguit een paar keer per jaar. Ik denk dat ze beter bij de F1 kunnen herstarten met een interval en dan wel de afstand in tijd die er tussen de wagens zat want dat is veel eerlijker. Die sc gooit eigenlijk elke wedstrijd roet in het eten of beter gezegd in de uitslag.
Ik zeg alvast middag allemaal.
Kijk dat zou ook een goede oplossing zijn Lex. Nou net een mooie race in de MotoGP gezien.Bij endurence races zoals de 24H van Le-mans wordt code 60 gebruikt, dan moeten de auto's 60km/uur gaan rijden als er iets aan de hand is.
Dan blijven de afstanden tussen de auto's wel gelijk...
Avond allemaal.😉
Tja Ajax wordt ook geen kampioen want die gaan tegen PSV het schip in en vast nog wel ergens. Maar ja PSV is ook bagger de laatste tijd dus of die de punten zelf wel pakken is ook de vraag. Dat Nederlandse voetbal is doorgaans het aankijken niet meer waard en je kan als je goed voetbal wil zien beter naar Engels of Duits voetjebal kijken.de trainer van 020? Nog. Maar 6 punten…..
Nee, ik doelde op een gek die het volkslied stond te zingen voor de start van de race. Die poppenkast mag van mij achterwege blijven.de trainer van 020? Nog. Maar 6 punten…..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.