Goedemorgen.
Het is nog 2 weken tot 1 april hoor.Ajax wordt kampioen die spelen met belgen .
Nou jij mag je mond wel gaan spoelen want ik zou Stefan niet tegenspreken hoorHet is nog 2 weken tot 1 april hoor.
Vanmorgen anders nog met Jif gepoetst 😉Nou jij mag je mond wel gaan spoelen want ik zou Stefan niet tegenspreken hoor
Moge Nicole.
Ik had verwacht dat je al in de korte broek naar huis zou gaanGeen idee hoe de gevoelstemp. was op fiets. Had muts op en handschoenen aan… 🙂
Onder die lange broek John...Ik had verwacht dat je al in de korte broek naar huis zou gaan![]()
Wat een mietje zeg. Ik heb met de zon helemaal niks onder de lange broek aan want dat is snel te warmOnder die lange broek John...
Nee, nog een lange onderborek, je weet wel… zo’n witte wollen onderbroek die mn vader ook vaak droeg in de winter..Onder die lange broek John...
Haha, ja die herken ik nog wel van vroeger van mn vader of opa. Vond het altijd lachwekkend maar ja het was wel warm zeiden ze.Nee, nog een lange onderborek, je weet wel… zo’n witte wollen onderbroek die mn vader ook vaak droeg in de winter..
lekker zweten.. 😉 😉 😉
Dat is tegen ons John .Avond jongelui.
Ik denk toch meer alleen tegen mij want ja ik ben misschien graag lui maar ben ook vooral jong want ik voel me nog geen 25Dat is tegen ons John .
Ik ben de jonge en jij bent lui .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.