Dacht die rijd mee kwali F1File in de wasstraat. Hadden vd week bij de locale reclame een kortingsbon voor wassen van €10. Normaal €24. Al betaal ik normaal 16 ivm prepaid kaart.
Bekijk bijlage 386435
Wat een prijzen tegenwoordig.File in de wasstraat. Hadden vd week bij de locale reclame een kortingsbon voor wassen van €10. Normaal €24. Al betaal ik normaal 16 ivm prepaid kaart.
Bekijk bijlage 386435
Waarom kwamen ze er dan niet voorbij? Hun zgn MiniDRS is uitgewerkt.Op klasse van piloot gewonnen maar mc laren is nog steeds betere wagen
Haha ja dat waren zn woorden en hij denkt echt dat ie alles is. Misschien is hij in de verte familie van Trumpals ik in de McLaren had gereden had je me niet weer gezien.
Ik herhaal op klasse van de piloot gewonnen , als Max in mc laren had gereden hadden ze hem niet meer weer gezien , mc laren nog steeds de beste wagen dus ....Waarom kwamen ze er dan niet voorbij? Hun zgn MiniDRS is uitgewerkt.
Max gaf als commentaar: als ik in de McLaren had gereden had je me niet weer gezien
Dat is het ook denk ik maar ja het verschil was niet voor niets zo klein omdat Max op kwaliteit tijd heeft bespaard.Ik herhaal op klasse van de piloot gewonnen , als Max in mc laren had gereden hadden ze hem niet meer weer gezien , mc laren nog steeds de beste wagen dus ....
Binnenkort ook weer een koers in Usquert Albert en wel te weten de bult van UsquertAfgezien van de pisstop was het verder maar een saaie race eigenlijk. Maar goed, het is koers ik ga Vlaanderen kijken, lekker op Sporza.
Hopelijk mag Van Aert eens winnen vandaag , nu de ronde liegt nooit en 95 % wint 1 van de beste renners van het peletonAfgezien van de pisstop was het verder maar een saaie race eigenlijk. Maar goed, het is koers ik ga Vlaanderen kijken, lekker op Sporza.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.