Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

File in de wasstraat. Hadden vd week bij de locale reclame een kortingsbon voor wassen van €10. Normaal €24. Al betaal ik normaal 16 ivm prepaid kaart.
IMG_7762.jpeg

Ja met dat soort aanbiedingen laat iedereen opeens zn wagen wassen.

Middag, ff een paar gebakken eitjes verorberd met de zoon samen. De temperatuur buiten is minder aangenaam, zeker met de straffe wind erbij vanuit NO.

Middag Albert en er staat inderdaad een straffe wind. Wordt ook weer wat kouder de komende week.

Mogge. Mooi op tijd om ff de F1 te kijken.

Mogge, :koffie:

Lees zojuist een stukkie commentaar van Norris over de race, dat RedBull beter aan t worden is. Je kan het ook andersom lezen denk ik: dat McLaren door de aanpassingen van de FIA minder zijn geworden dat hun foefjes niet meer zijn toegestaan..

Op klasse van piloot gewonnen maar mc laren is nog steeds betere wagen

Op klasse van piloot gewonnen maar mc laren is nog steeds betere wagen
Waarom kwamen ze er dan niet voorbij? Hun zgn MiniDRS is uitgewerkt.

Max gaf als commentaar: als ik in de McLaren had gereden had je me niet weer gezien.

Tja en dan zegt die roeptoeter van een Verstappen dat hij met een straatlengte voorsprong zou hebben gewonnen als hij in een McLaren zou zitten :DD :DD
Werd ook wel weer tijd dat ie wat liet zien waar daar ontbrak het wel aan de laatste tijd.
Tsunoda kon thuis ook weinig potten breken. Die had wat meer rondjes in de simulator moeten doen:DD;))

als ik in de McLaren had gereden had je me niet weer gezien.
Haha ja dat waren zn woorden en hij denkt echt dat ie alles is. Misschien is hij in de verte familie van Trump:DD:DD:DD:DD
Als hij de volgende race weer tweede of derde wordt dan krijgt de auto weer de schuld of de banden:DD

Waarom kwamen ze er dan niet voorbij? Hun zgn MiniDRS is uitgewerkt.

Max gaf als commentaar: als ik in de McLaren had gereden had je me niet weer gezien
Ik herhaal op klasse van de piloot gewonnen , als Max in mc laren had gereden hadden ze hem niet meer weer gezien , mc laren nog steeds de beste wagen dus ....

Afgezien van de pisstop was het verder maar een saaie race eigenlijk. Maar goed, het is koers ik ga Vlaanderen kijken, lekker op Sporza.

Ik herhaal op klasse van de piloot gewonnen , als Max in mc laren had gereden hadden ze hem niet meer weer gezien , mc laren nog steeds de beste wagen dus ....
Dat is het ook denk ik maar ja het verschil was niet voor niets zo klein omdat Max op kwaliteit tijd heeft bespaard.

Afgezien van de pisstop was het verder maar een saaie race eigenlijk. Maar goed, het is koers ik ga Vlaanderen kijken, lekker op Sporza.
Binnenkort ook weer een koers in Usquert Albert en wel te weten de bult van Usquert :DD :DD
Elk jaar staat het daar op zn kop en er staan wel honderden langs de kant:DD:DD

Hopelijk mag Van Aert eens winnen vandaag , nu de ronde liegt nooit en 95 % wint 1 van de beste renners van het peleton

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan