Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Michael en hier is het nog steeds wat buiig.

Goede morgen, buitje kon geen kwaad de tuin was erg droog en hopelijk ook wat vers regenwater in de regentonnen.😉

Moge Lex. Tja het nadeel is dat het onkruid dan harder gaat groeien en ik heb een hekel aan tuinieren.

Zo, mijn de nieuwe nano voorzien van vers water, ditmaal zonder de huiskamer dubbelblank te zetten. Vrouw ook weer blij!

Middag Hans. Ik snap ook niet waarom je de kamer blank hebt gezet hoor ;))
Hoop dat je geen schade erdoor hebt.

Haha, laatste keer ging bijna alles goed, maar op het einde viel de slang uit de emmer... Scheutje water over de vloer. Maar als je mijn vrouw hoort was het zoiets als de Niagara Watervallen in huis...
Tja uit mijn mond geen kwaad woord over vrouwen want straks................................. :DD ;))

Avond allemaal. Prima resultaten voor de Nederlanders in Moto 2 en nu op naar de grote jongens.

Mooi gereden door de Mc Larens en een moeilijke 3 punten voor Ajax maar goed ze tellen.
Op naar de MotoGP en kijken wat de broers Marquez kunnen.

Goedenavond.

Vandaag een rondje door de koepel gemaakt. En het zwembad bekeken.
De reactor is open en leeg. Alles staat nu in het zwembad.
Lab werkzaamheden zijn nu minimaal. Pas bij de opstart wordt het weer meer lab werk.
Maar dat is pas na pasen.

Avond Marcel en hoelang moet je nog op en neer nu dan?

Avond Marcel en hoelang moet je nog op en neer nu dan?
Het weekend na pasen staat vast ingepland. En het 2e weekend na pasen is voor evt uitloop.
En de uitloop is nu al 44 uur.
Dus dat zijn de eerste 2 dagen van dat weekend.

Goedemiddag

Een wespenkoningin die op mijn balkon steeds in hetzelfde gaatje kruipt. Dat is slechts nieuws, een beginnend nest. Hopelijk is dit opgelost voordat de poppen uit gaan komen.

Middag Nicole en ik zou het gat dichtsmeren (als dat al mag).

Middag. De trip zit dr bijna weer op. Nog ff een galgemaal Loaded Fritten tijdens het wachten op de trein naar Hengelo. Vertrekt, als t goed is rond 4uur straks.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan